Apriliaforum.nl https://apriliaforum.nl/ |
|
SHA 14/9 mm carb uitboren, kan dat https://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=668 |
Pagina 1 van 2 |
Auteur: | Spencer [ za dec 11, 2004 4:45 pm ] |
Berichttitel: | SHA 14/9 mm carb uitboren, kan dat |
Hoi ik heb een Dellorto luchtdoorlaat 9mm en de benzine doorlaat 14mm en heb nu een 14mm spruitstuk kan ik dan ook de lucht doorlaat naar 14mm boren?? Dus dat het een SHA 14/14 mm carb word. Of klopt dan de verhouding niet meer?? |
Auteur: | [YRT] [ za dec 11, 2004 10:39 pm ] |
Berichttitel: | |
DAMN ! this ff lezen maar ik denk dat ik je snap je wild een 9mm carb. opboren naar 14mm ? dat zal niet gaan vrees ik ben je zow eigen wijs om het wel te doen.... zonde van de carb. |
Auteur: | Spencer [ za dec 11, 2004 11:16 pm ] |
Berichttitel: | |
ow das wel jammer maar ik weet ook niet of er een 14/14 mm carb bestaat??? |
Auteur: | [YRT] [ zo dec 12, 2004 12:49 am ] |
Berichttitel: | |
moet je ff kijken op verkoop sites dan weetje het snel genoeg heh |
Auteur: | apriliarsbladel [ ma dec 20, 2004 8:42 pm ] |
Berichttitel: | |
wel een 15/15 je kunt je std carb d8 ik tot max 12mm uitboren |
Auteur: | [YRT] [ di dec 21, 2004 4:30 am ] |
Berichttitel: | |
apriliarsbladel schreef: wel een 15/15 je kunt je std carb d8 ik tot max 12mm uitboren ik zou helemaal niet beginnen met uitboren een fractie te schijn boren en het is DAG carb. |
Auteur: | apriliarsbladel [ di dec 21, 2004 1:06 pm ] |
Berichttitel: | |
da klopt ja je kunt beter een nieuwe kope zo duur zijn ze nie |
Auteur: | ClassicPielk [ di dec 21, 2004 4:41 pm ] |
Berichttitel: | |
mwah valt best mee zo'n carb heeft genoeg ruimte om te kloten hoor. Bovendien als je je carb goed fixeert kun je rustig boren. Wel goed kijken hoe ver je gaat idd... maar nieuwe carb is altijd beter, want dan weet je zeker dat je flow goed is |
Auteur: | Spencer [ di dec 21, 2004 5:35 pm ] |
Berichttitel: | |
Ik heb de carb gewoon zo gelaten, maar er even een 14mm spruitstuk van 10 euro opgezet. en nu loopt ie met orginele carb 90 en metrakit uitlaat en orginele cilinder. |
Auteur: | [YRT] [ wo dec 22, 2004 3:46 am ] |
Berichttitel: | |
door een groter spruitstuk loopt die niet harder gozer |
Auteur: | cebess [ wo dec 22, 2004 7:45 pm ] |
Berichttitel: | |
Nou volgensmij kan het wel iets schelen maargoed. |
Auteur: | Spencer [ wo dec 22, 2004 10:38 pm ] |
Berichttitel: | |
nou ik weet het wel zeker want hij laat nu meer benzine door. want eerst was die 9mm en nu 14mm . en ik heb er nog wel dezelfde sproeier in zitten. maar hij krijgt nu veel meer benzine. hij gooide ook veel terug in hel luchtfilter. |
Auteur: | ClassicPielk [ wo dec 22, 2004 11:20 pm ] |
Berichttitel: | |
als je carb nog steeds maar 9mm is kan ik me niet voorstellen dat het veel scheelt... het scheelt idd iets, maar toen ik van 9mmcarb+9mm spruitstuk naar 9mmcarb en 14mmspruitstuk ging scheelde een fractie. 2km 't uur hooguit |
Auteur: | [YRT] [ do dec 23, 2004 6:17 am ] |
Berichttitel: | |
Spencer schreef: nou ik weet het wel zeker want hij laat nu meer benzine door. want eerst was die 9mm en nu 14mm . en ik heb er nog wel dezelfde sproeier in zitten. maar hij krijgt nu veel meer benzine. hij gooide ook veel terug in hel luchtfilter. als je Carb. niet meer als 9mm kan geven dan kan je der wel een 32mm spruitstuk op zetten maar dat werkt niet het zit gewoon tussen je oren dan die sneller loopt door een groter spruitstuk |
Auteur: | Spencer [ do dec 23, 2004 4:58 pm ] |
Berichttitel: | |
ja hoor het zal wel maar hij rijd nu 90 inplaats van 65. en ik heb echt alleen maar een ander spruitstuk erop gezet. |
Pagina 1 van 2 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |