Apriliaforum.nl https://apriliaforum.nl/ |
|
Simonini https://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=5997 |
Pagina 1 van 3 |
Auteur: | Leviathan [ ma maart 26, 2007 11:04 pm ] |
Berichttitel: | Simonini |
Als ik binnenkort mijn rs terug krijg of als ik wat anders heb wou ik hem misschien maximaal gaan tunen iemand enig idee of dit wat is : Simonini 90.23 cc SUPER Race Cilinderkit + Kop + Krukas + Competition Uitlaat met Carbon Superdemper Boring 50.00 mm - Slag 46.000 mm - 6 Spoelpoorten - 1 hoofd + 2 extra uitlaatpoorten - wordt geleverd met Vertex zuiger met 1 zuigerveer - 14.00 mm Pistonpen Aluminium cilinder met nicasil wand Uitlaat voorzien van demper in Carbon voor o.a. Aprilia RS 50 - 2000 - 2004 is inprinciepe gewoon 80cc met langere slag van de krukas maar weet niet of het echt wat is ... Wil denk ik voor de lol mn RS als ik hem terug krijg maximaal tunen of een andere zoeken ... Anders wil ik dat nemen tegen die tijd dat ik m terug heb of wat anders icm hpi 2006 en 32mm vlakschuif |
Auteur: | *Thomas* [ ma maart 26, 2007 11:06 pm ] |
Berichttitel: | |
ik zou het wel doen ze lopen al eens vast deze setjes, maar als het niet is om ze tot het uiterste te pushen zou ik het erop wagen |
Auteur: | RS_70_power [ ma maart 26, 2007 11:07 pm ] |
Berichttitel: | |
als je het uitrekend is het een 90,3cc cilinder. het is een koppel cilinder, komt ook door de lange slag, zit wel potentie in als je hem tuned. |
Auteur: | Leviathan [ ma maart 26, 2007 11:10 pm ] |
Berichttitel: | |
thomasrs50 schreef: ik zou het wel doen ze lopen al eens vast deze setjes, maar als het niet is om ze tot het uiterste te pushen zou ik het erop wagen bedoeling was dan als die cilinder wat is 90.36cc Simonini max getuned Simonini krukas berekende uitlaat HPI binnenrotor 2006 32mm vlakschuif afgewerkt en alle kleine dingetjes die er nog bij horen dan |
Auteur: | *Thomas* [ ma maart 26, 2007 11:11 pm ] |
Berichttitel: | |
valt te zien wat je ermee wil doen ik weet alleen dat jack na 100km vastloper had, en maartenB ofzo van dit forum ook (of vergis ik me) maar dat was wel extreem gebruik en denk ook slechte afstelling (oa squish), dusja, weet ook niet helemaal ik zou het doen, maar weet niet of die uitlaat de meest geschikte is, achja, dat zijn zorgen voor later |
Auteur: | Leviathan [ ma maart 26, 2007 11:17 pm ] |
Berichttitel: | |
thomasrs50 schreef: valt te zien wat je ermee wil doen ik weet alleen dat jack na 100km vastloper had, en maartenB ofzo van dit forum ook (of vergis ik me) maar dat was wel extreem gebruik en denk ook slechte afstelling (oa squish), dusja, weet ook niet helemaal ik zou het doen, maar weet niet of die uitlaat de meest geschikte is, achja, dat zijn zorgen voor later |
Auteur: | rain man [ ma maart 26, 2007 11:25 pm ] |
Berichttitel: | |
neem dan wel de 89cc versie, dan kan je er ook mee sprinten in prostock klasse |
Auteur: | *Thomas* [ ma maart 26, 2007 11:41 pm ] |
Berichttitel: | |
hoop dat die 30pk niet serieus was, dat haal je denk ik nooit rs 125 heeft met moeite 34pk maar zou wel leuk zijn als het je lukt |
Auteur: | peteRS [ ma maart 26, 2007 11:43 pm ] |
Berichttitel: | |
Alles kan als slijtage geen rol speelt, uiteindelijk gaat het om die paar explosies die de pk'tjes geven Daarna mag ie vastlopen. Kan je wel zeggen dat je tot het uiterst bent gegaan. |
Auteur: | *Thomas* [ ma maart 26, 2007 11:49 pm ] |
Berichttitel: | |
mja, kweet niet, doet er eigenlijk niet echt toe, alleen kan je dat dan evengoed met een andere cilinder als het echt is om veel pk's te hebben en de boel dan toch de laten vastlopen, neem dan de 2ffr of wat het ook is als het is om een erg snelle straat rs te hebben zou ik dan wel weer de simonini gebruiken :D (maar ja, wie ben ik) |
Auteur: | mblover [ di maart 27, 2007 12:01 am ] |
Berichttitel: | |
thomasrs50 schreef: mja, kweet niet, doet er eigenlijk niet echt toe, alleen kan je dat dan evengoed met een andere cilinder als het echt is om veel pk's te hebben en de boel dan toch de laten vastlopen, neem dan de 2ffr of wat het ook is als het is om een erg snelle straat rs te hebben zou ik dan wel weer de simonini gebruiken :D (maar ja, wie ben ik) op een straat brommer lijkt het me niks als het snel vast loopt, neem dan een slijtvaste 80cc oid. |
Auteur: | *Thomas* [ di maart 27, 2007 12:05 am ] |
Berichttitel: | |
maar dan ben je niet origineel meer en opzich is die simonini wel niet duur |
Auteur: | mblover [ di maart 27, 2007 12:07 am ] |
Berichttitel: | |
thomasrs50 schreef: maar dan ben je niet origineel meer en opzich is die simonini wel niet duur dat is waar, maar lijkt me erg leuk voor straatbrommer, ben je lekker aan het toeren, sta je in de middle of nowhere en dan kaait ie vast... |
Auteur: | *Thomas* [ di maart 27, 2007 12:14 am ] |
Berichttitel: | |
ja oke, mr de mensen die er ervaring mee hebben gingen er niet echt rustig mee om als je dat ding goed warmrijdt, carb en onsteking goed afsteld, juiste bougie en goede squish, sja, dan loopt een cilinder niet vast hé anders zou hij niet verkocht worden en was de productie wel stopgezet, niet? ik zou het doen VOOR STRAATGEBRUIK |
Auteur: | Leviathan [ di maart 27, 2007 2:40 am ] |
Berichttitel: | |
Bedoeling is dus ook enkel cilinder inrijden met daarna de rest van de setup Maar neem anders misschien dit als het zover is Malossi MHR 80 Max getuned Top performances 44mm slag krukas 32mm vlakschuif carb HPI Binnenrotor 2006 Berekende uitlaat Carters precies op maat.. En moet richting de 30pk moet lukken en een Rs125 heeft geen binnenrotor en heeft ook geen 32mm carb..maar een 28 en die 125cc cilinder is ook slijtvast en niet getuned |
Pagina 1 van 3 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |