Auteur |
Bericht |
RSpowerobdam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr apr 14, 2006 6:15 pm Berichten: 49 Woonplaats: obdam
|
vraag over prop er uit
eey ik wil me prop uit me jolly motto halen(nu snelheid 85km) maar kan ik er daarna gewoon weer knap op rijden of moet ik dan ook een andere sproeier enz. er op zette??
_________________ Gp1 is de shit!!
|
ma feb 26, 2007 2:31 pm |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
ligt er aan hoe doe rijdt/loopt daarna
anders ff de juste sproeier zoeken.....
|
ma feb 26, 2007 2:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
Je zou het ff moeten proberen, maar ik weet bijna wel zeker dat je wel een grotere sproeier nodig hebt ja!
_________________ De NnisRs
|
ma feb 26, 2007 2:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
weet je zeker dat er nog een prop in zit als hij al 85 gaat?
|
ma feb 26, 2007 6:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
apriliapoggiali
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 05, 2006 9:04 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: boskoop
|
nou daar kan dan egt geen prop meer in zitte lijk mij .
_________________ turbo cached fully carbon fiber Gsx R ala ghost rider
|
ma feb 26, 2007 7:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
als hij er een 21mm op heeft zitten gaat het makelijk
Licht aan z'n complete setup nooit oordelen voordat je dat weet heh
Mja ik denk niet dat je hem weer af hoef te stellen ik heb mijn uitlaat ook nooit afgesteld nadat er een prop in is gegaan en bougie is nog steeds kofie bruin!
Gewoon zij kappen eraf ... uitlaat eraf prop eruit ... rondje rijden bougie der uit trekken en als die dan nog koffie bruin is dan is er niks aan de hand kunnen de kappen er zo weer op !
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
ma feb 26, 2007 7:33 pm |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
|
ja ik hoefte ook niet af te gaan stellen toen de prop er uit ging..
|
ma feb 26, 2007 7:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
het is hoefde daan maarja dat buiten wege
als je brommer goed is afgesteld en je dan de prop uit de uitlaat haalt dan krijg je een betere doorstroming in de uitlaat ( beter vacuum, grotere aanzuiging dus.... )en zou je hem openiuw af moeten stellen.....
maar staat ie nu wat te ruim afgesteld dat zou het wel kunnen dat je dat niet hoeft moet je dan ff naar kijken...
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
ma feb 26, 2007 8:13 pm |
|
|
RSpowerobdam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr apr 14, 2006 6:15 pm Berichten: 49 Woonplaats: obdam
|
jep de prop zit er nog in, helemaal in het begin een versmalling, en ik heb een 17,5mm carb er op zitte. windje mee reed ik 90 op de teller van een vriend van mij die naast me reed
_________________ Gp1 is de shit!!
|
di feb 27, 2007 6:44 pm |
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
prop er uit trekke dan
Nu heeft die 17mm ook weinig nut door je uitlaat.
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
wo feb 28, 2007 9:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
MAD L schreef: het is hoefde daan maarja dat buiten wege als je brommer goed is afgesteld en je dan de prop uit de uitlaat haalt dan krijg je een betere doorstroming in de uitlaat ( beter vacuum, grotere aanzuiging dus.... )en zou je hem openiuw af moeten stellen..... maar staat ie nu wat te ruim afgesteld dat zou het wel kunnen dat je dat niet hoeft moet je dan ff naar kijken...
Ook al zuigt hij meer lucht aan is de lucht bezine mix hetzelfde maar alleen in een groter volume oftewel je onderdruk is groter Dus hij zuigt meer lucht aan maar tevens benzine in dezelfde verhoudingen!
Dus je zou mischien iets aan moeten passen maar tenzij je met een atmosferisch gevoeligge carb rij (@k@ 28mm op 50cc) denk ik niet dat je er veel aan hoef te doen
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
wo feb 28, 2007 10:51 pm |
|
|
|