|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Am6 blok , ontgrenzen en terugzetten op 70
Auteur |
Bericht |
Blijhoofd
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 17, 2007 10:55 am Berichten: 255 Woonplaats: barneveld
|
Am6 blok , ontgrenzen en terugzetten op 70
Hoi
Ik ben nieuwe hier , ben nu wel een trotse bezitter van een neos , maar ik vind het maar saai zon scooter.
daarom wilde ik volgend jaar een rs , rs2 of een tzr kopen.
maja nu de vraag : ik wil dan me brommer ontgrenzen omdat ie anders gewoon kut loopt , maja dan gaat ie 80 /90 lees ik overal al.
maar ik wil hem rond de 70 hebben , en dan gewoon hard op trekken.
Is zoiets te doen met tandwielen ofzo ?
en zou iemand me het tandwielen gebeuren uit kunnen leggen ? want ja , je zal tog neit zomaar bijv 40-13 kunnen doen , want dan draait die weer minder toeren , of heb ik het nu mis ?
ik wil dus zeg maar veel koppel hebben , kan iemand me dit uitleggen ?
mvg
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=6665&start=45
|
do jan 18, 2007 1:00 pm |
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
dan moetje de prop gewoon iets uitboren totdatje op de gewenste snelheid zit. kwestie van uitproberen
en je zou ook dan korte vertanding kunnen doen dus een grote achter en een kleine voor
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
do jan 18, 2007 2:02 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
ja kan ook je uitlaat bijna volledig ontgrenzen en dan een groot achtertandwiel en een mini voortandwiel kopen, dan zal je lekker optrekken en toch niet in overtoeren rijden
do jan 18, 2007 2:23 pm |
Persoonlijk album
|
|
risart
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 2:44 pm Berichten: 148 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: heerle
|
maar dan schakel je je kapot
_________________ recht is iets kroms dat verbogen is...
|
do jan 18, 2007 2:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
Blijhoofd
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 17, 2007 10:55 am Berichten: 255 Woonplaats: barneveld
|
maja op de 70 km pu is tog niet zo gek ? ik bedoel moet je iets van 10 km weg hale ndenk ik ?
maja het is dus zo makkelijk dat je gewoon je voor tandwiel klein maakt en achter groot.
maar maakt ie dan niet tevee ltoeren ofzo ?
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=6665&start=45
|
do jan 18, 2007 5:38 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|