aprilia af1 (oud model) (carb maat)
hey guys ik heb hier een ouwe af1 staan met de setup
60cc eurokit
14mm dellorto
ninja twinner uitlaat
vertanding voor 14 agter 38
ik rij nu ongeveer 80/85
als ik er nu een 19 mm onder gooi wat zou ik dan ongeveer rijden ?
of kan ik dan beter een 17.5 mm pakken met vriendelijke groeten wiccy
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
Harder ga je er niet van... Maar kzou voor de 19mm gaan. Natuurlijk trek je dan harder op (als het goed is ) en om de snelheid te bepalen moet je dan een andere vertanding pakken (zwaarder).
ik d8t er laats wel 1 te hebben gezien op internet maar een vriend zegt net tegen mij dat ik beter een andere uitlaat kan gaan halen ik heb er nu die twinner onder zitten en die doet niet egt bijster veel en ik wil tog wel rond de 100/105 gaan zitten kan ik deze uitlaan houden met een 19mm en andere vertanding
of een andere uitlaat ?
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
Nou die uitlaat is zo slecht nog niet maar er zijn idd betere. Toch zou ik alsnog voor de 19mm gaan aangezien dat wel leuk past bij die 60cc.
Om 105 te gaan moet je denk ik idd nog wat meer doen, cilinder tunen en/of andere uitlaat zoals een gianelli.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum