|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
aprilia sr50 te weinig toeren
Auteur |
Bericht |
arjen2106
ApriliaForum Member
|
aprilia sr50 te weinig toeren
ik heb een sr50 racing uit 2010, ik heb er een power one variateur ingezet voor een betere prestatie en met de vario-ring eruit liep ie rond de 80, maar omdat ik veel bekeuringen kreeg met de rollerbanken heb ik er weer een dunnere vario-ring ingedrukten hij loopt nu ong 60, het punt is nu dat ik hem iets sneller op laten trekken vooral na de 35/40 km-h gewoon iets meer toeren laten maken. ik heb er al over nagedacht om er zwaardere trekveren in te doen zodat ie met met iets meer toeren gaat optrekken maar ik weet niet of dit voor het hele optrek-taject geld
heeft iemand nog tips of suggesties?
mvg
|
do jan 19, 2012 8:32 pm |
|
|
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
Re: aprilia sr50 te weinig toeren
gaat niet. Met vario ring zul je zonder overtoeren niet echt snel optrekken.
Of > 80cc, en dan toerenbegrenzer, maar dat is het ook niet helemaal.
|
do jan 19, 2012 9:54 pm |
|
|
CalvinD
ApriliaForum Member
|
Re: aprilia sr50 te weinig toeren
Als het goed is wordt een scooter alleen begrensd op topsnelheid met vario ring, en niet in trekkracht begrensd. Als hij optimaal afgesteld is zul je met strakkere trekveren alleen maar bereiken dat-ie bij een hoger toerental optrekt, verder niets.
_________________ A relationship is just a friendship with extra benefits.
|
zo jan 22, 2012 7:40 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|