Apriliaforum.nl https://apriliaforum.nl/ |
|
Uitlaten op 50cc https://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=1864 |
Pagina 1 van 2 |
Auteur: | Nollie [ wo sep 14, 2005 5:06 pm ] |
Berichttitel: | Uitlaten op 50cc |
Nou, ik ben opzoek naar een uitlaat alleen kan nu niet echt er achterkomen welke er het best bij me past... Ik had er een 2dehands (een fasman duo) geregeld maar hij zou zijn gegevens mailen voor dinsdag maar dat heeft hij op dit moment nog niet gedaan. Mijn set-up: gil 2 Dellorto 15.15 orginele uitlaat (die ik dus wil vervangen) 12/43 vertanding Dit is goed voor 95km/h Ik zat zelf te denken aan Leovincie V6. Maar ik heb gehoort dat deze uitlaat een hele piekerige powerband heeft. tot de 12.000 toeren (ik wil liever niet in/over het rode gebied komen). De enigste voor waarde die ik stel is eigelijk dat hij niet zo'n takke herrie maakt dat je doof wordt op je brommer.. En dat hij natuurlijk wel beter presteert van mn orginele pijp. Dus wie heeft er informatie over een pijp en wat raden jullie mij aan?(hoeft niet de leovincie te zijn) Geef a.u.b. alleen reactie als je er mee hebt gereden of uit hele vertrouwlijke bronnen er iets van weet(dus geen onzin). En ook niet aan komen "die uitlaat is but" als dat zo is geef dan aan waarom! alvast bedankt! Citaat: miss is het een idee om ook een 50 en 70cc topic temaken over uitlaten (net als bij cilinders) |
Auteur: | lagel [ wo sep 14, 2005 6:22 pm ] |
Berichttitel: | |
Goed idee, wil ik wel even aanmaken, verder is de leovinci wel geschikt voor 50 cc, maar zou toch eerder een technigas nemen. |
Auteur: | wimpi [ do sep 15, 2005 4:22 pm ] |
Berichttitel: | |
ik zou mischien vragen om sound-fragmenten van de uitlaten die de mensen ier hebbe te laten hore dat is altij goe en dan weet jij wat schoon klinkt volgens jou.... ik zoek ook een uitlaatje voor de mijne.... ik heb al met een leovinci V6 zo gereden maar die luchtfilter was bewerkt... da machien da krijste echt niet normaal maar dat was volgens mij door die luchtfilter want het was echt veel lawaai ze.... rijdt wel leuk maar inderdaad powerband komt vrij laat bij ie was da 8.500 ongeveer.... |
Auteur: | Nollie [ do sep 15, 2005 4:38 pm ] |
Berichttitel: | |
maar dan komt tie ook echt vrij... hoe hard loopt die vna jouw ongeveer? en had jij ook gewoon een 50cctje? |
Auteur: | wimpi [ do sep 15, 2005 5:44 pm ] |
Berichttitel: | |
hebt ge et tegen mij??? nee het was niet mijn rs allez nog niet.... ik ga die volgende week normaal gezien kopen hoe hard die ging geen idee... ik heb 90 uitgekregen in 6de op een 8500-9000 toeren maar die kon wel nog iets verder hoor want ik zag juist toen politie in de andere richting gaas dan maar gelost om geen lawaai te make |
Auteur: | de0n89 [ do sep 15, 2005 10:08 pm ] |
Berichttitel: | |
ik heb nu een Metrakit eronder liggen, rijd opzich wel goed, maar wel late powerband, ook bij 8.500/9k |
Auteur: | wimpi [ do sep 15, 2005 10:40 pm ] |
Berichttitel: | |
weet iemand dan welke uitlaat dan een vroegere powerband heeft want zo te zien vind ik er alleen maar die beginnen van 8.500/9.000 niemand die eentje dat bv. op 7.000 al weg zou zijn???? |
Auteur: | wimpi [ do sep 15, 2005 10:44 pm ] |
Berichttitel: | |
even wat op gezocht.... dit is een run van een leovinci v6 op een 75cc blok en 24mm carbu dit is dan weer dezelfde set-up maar dan met een arrow en dit is nog eens met die set-up maar dan met een jolly uitlaat en dit zou een gianelli uitlaat moeten zijn met 21mm carbu |
Auteur: | Nollie [ do sep 15, 2005 10:46 pm ] |
Berichttitel: | |
mja ut is ok maar een 50cc dus echt veel onder de 8000 toeren zou je niet komen voor dat hij begint te trekken.... |
Auteur: | lagel [ vr sep 16, 2005 12:01 am ] |
Berichttitel: | |
houd dab je ori uitlaat |
Auteur: | rempie [ vr sep 16, 2005 9:06 am ] |
Berichttitel: | |
hey Winpi zie dat je nieuwe uitlaatje zoekt Ik heb zelf ook rs50 type 2005 16mm carb met daaronder een firebox. vanaf 7500 tot 1200 trekt ie goed. p.s ook nog orginele gil2 cil eronder. en orginele vertanding. uitlaat ziet er ook wel leuk uit. heefd wel beetje hard geluid |
Auteur: | Filipino [ za okt 29, 2005 8:47 pm ] |
Berichttitel: | |
als je naar die grafiekjes kijkt is dus de gianelli slechter als orgineel |
Auteur: | wimpi [ za okt 29, 2005 9:59 pm ] |
Berichttitel: | |
hoe bedoel je??? de gianelli is de rode lijn he.... de blauwe is elemaal standaard en de rode is dan met 28mm en de gianelli uitlat :p |
Auteur: | Filipino [ za okt 29, 2005 10:50 pm ] |
Berichttitel: | |
Nee want de rode is in elke grafiek hetzelfde waardoor het mij lijkt dat dit gewoon de standaart uitlaat is, het zou trouwens ook best kunnen dat een gianelli slecht is want ik ga max. 90 met met gianelli (rest orgineel) en de standaart ontgrenst kan bijna 100. (van horen zeggen) |
Auteur: | D-RS [ zo okt 30, 2005 10:16 pm ] |
Berichttitel: | |
wimpi schreef: ik zou mischien vragen om sound-fragmenten van de uitlaten die de mensen ier hebbe te laten hore dat is altij goe en dan weet jij wat schoon klinkt volgens jou.... ik zoek ook een uitlaatje voor de mijne.... ik heb al met een leovinci V6 zo gereden maar die luchtfilter was bewerkt... da machien da krijste echt niet normaal maar dat was volgens mij door die luchtfilter want het was echt veel lawaai ze.... rijdt wel leuk maar inderdaad powerband komt vrij laat bij ie was da 8.500 ongeveer.... k heb er een metrakit onder legge.. rijd echt super.. top van 105 a 110, powerband van 8k tot 12k (je kan em doortrekke tot 13k) ma je hoeft nie bang te weze om in t tood te kome oh, kan neit veel kwaad verder is natuurlijk de Yasuni de perfecte uitlaat... trekt a;s een gek en rijd als de bliksem |
Pagina 1 van 2 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |