|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Juiste vervangingszuiger?
Auteur |
Bericht |
Yankovich
ApriliaForum Member
|
Juiste vervangingszuiger?
Hallo, Ik heb besloten mijn zuiger te vervangen.. Daarbij heb ik deze gehaald: http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=3593Kan deze gewoon worden gebruikt als vervangingszuiger voor de originele cilinder van een Gilera Runner RST (nieuw model)? Ik had JosDijkman al gemaild maar ze reageren niet :(. Ik weet dat dit een schakel-forum is, maar ik denk dat jullie gewoon meer weten! Alvast bedankt!
|
zo jun 20, 2010 3:37 pm |
|
|
Reb
ApriliaForum Member
|
Re: Juiste vervangingszuiger?
Ik denk het niet, want het is een 40mm zuiger, maar ik zou gewoon wachten op de mail van Jos Dijkman, zij raaden je wel de juiste zuiger aan.
|
zo jun 20, 2010 3:40 pm |
|
|
Yankovich
ApriliaForum Member
|
Hoeveel mm dan, dacht dat het echt 40mm was dat ik moest hebben.
|
zo jun 20, 2010 3:48 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
kijk bij easyparts ,, die heeft de tekeninge die bij de scootah hooren , heb je soieos de goede
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
zo jun 20, 2010 3:50 pm |
|
|
Yankovich
ApriliaForum Member
|
Ja, daar was ik toen ik het aan een vriend vroeg ook achtergekomen, maar ik heb die zuiger al, en ik denk ik vraag het.. want dan hoef ik het mss niet terug te sturen.
|
zo jun 20, 2010 3:55 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Meet gewoon je cilinder op.
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
wo jun 23, 2010 6:07 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|