hey ik heb een apri rx 50 van 2007 en heb dus een probleempje. ik heb hem een tijdje geleden laten opvoeren. dus binnen gedaan bij een garagist en uitgelegt dat ik gewoon wat sneller wou rijden en dat er wat meer kracht achter mocht. krijg ik hem terug en reed ik 80 wat ik toen veel te veel vond ... terug ontevreden heb ik hem weer binnen gedaan en toen maar gezegt dat ie trager moest maar nu ook niet zoals in het begin.
naja 2 dagen later ga ik hem halen en heb ik een 70 tandwiel vanachter staan ( de garagist had gezegt dat er nog een belemering opstond maar waar heeft ie ni vermeldt ) en rijd hij mooi 55 dus ik content en tevree.
nu heb ik een auto en hou ik men brommer juist nog voor te crossen in de buurt en wil ik er dus weer alles afhalen. heb ik men 70 tandwiel vervangen door het orgineel maar haal amper 66 nu. ik heb dus geen flauw idee waar te zoeken achter die ene " belemering" dat er nog zou op staan :p men garagist is met zen zaak gestopt enja nu zit ik ermee :/ in de demper en het mondstuk van de uitlaat zit niks want dat heb ik al bekeken.
iemand een idee
?