Fast-Rider schreef:
Denk ik ook.
waaschijnlijk ook nog als mijn brom in elkaar staat
Ik stel jullie niet van alles op de hoogte
(en hou me niet zoveel meer bezig met me RS heb eerst wat andere geile dingen te fixen maargoed de RS komt nog eens EXTREMER aan de beurt)
Indentikit2002 schreef:
ik denk eerlijk gezegt dat een van de snelste rsjes uit Noord - Brabant die van Bas Vd Koog is, ook bij aprilia2000 die Fila
Mwa... die RS wordt heel erg overschat
locowine schreef:
ik weet wel zeker dat 1 van de snelste rs jes uit noord brabant die van kevin verstijlen uit zegge is, ding loopt 160 met 80cc.....ik heb er naast gestaan voor het stoplicht, maar ik werd er erg depri van
Bulshit heb zelf ook met een Roze top 80cc gereden leuke cilinder hoogste wat ik haalde was 130 km per uur (GPS gemeten) met 20mm en een yasuni uitlaat maar had ik zowat de langste vertanding die erop te zetten was
roze top gaat hard maar zal nooit vlammen
(wat ik dus eerst ook dacht) cilinderinhoud hoeft niet altijd veel toe te doen
Heb die cilinder overigens nog liggen
verweij21 schreef:
Wie heeft er de sneltse RS?
Wat is de setup?
locowine schreef:
weet iemand zijn setup? ben ik dan wel benieuwd naar natuurlijk
Me Setup is:
Cilinder: Afgewerkte (De Jager) Hebo Manston2 70cc
Uitlaat: Yasuni HMR/2 - DPR - MK Pro Race 70cc
Krukas: Doppler Race
Carburateur: 28mm PWK Keihin D-Slide Gepolijst (GT)
Luchtfilter: Twin Air (Ingespoten met Twin air Olie) ''Smurfen olie'' / Hebo Racing
Blok: Minarelli AM6 Spoelpoorten passend op Manston en Tuned (GT) Speciaal Inlaat Systeem (GT)
Koppelingsplaten: Top Performance Koppelingsplaten met Malossi Reinforced Veren (5 Platen ipv 4)
Membraan: std bewerkt (GT) met Carbon plaatjes 4-Kleps
Koppelingshuis: Aangepast voor 5 plaats wat ori 4 plaats is (De jager)
Spruitstuk: MBX 26mm (Malossi) Modefied (Recht) Tuned (GT)
Ontsteking: HPI 2004 (Binnenrotor)
Lagers: C3
Indentikit2002 schreef:
hoe hard rijdt rs-power dan ?
Snelheid neit kunnen meten reed met 12/43 vertanding (is std als je hem nieuw koopt
) dus kan je nagaan hoe kort dat is voor zo een setup
maargoed haalde met 15/43
130 echte Km per uur met een Roze top (licht tuned) 20mm Yasuni en STD onsteking dus kan je wel bessefen dat dit een VEEL extremere Setup is dan die roze top setup en dat het tot behoorlijke hoge snelheden kan lopen