Apriliaforum.nl https://apriliaforum.nl/ |
|
Onbegrensd cdi, scheelt dat veel? https://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=1103 |
Pagina 1 van 2 |
Auteur: | aprilia-repsol [ do apr 07, 2005 10:20 pm ] |
Berichttitel: | Onbegrensd cdi, scheelt dat veel? |
Onbegrensd cdi loopt dat veel beter dan een gewoon cdi en zo ja wat scheelt ut dan ongeveer ? |
Auteur: | cebess [ do apr 07, 2005 10:36 pm ] |
Berichttitel: | |
op een rs maakt het geen zak uit, heeft pas nut boven de 12.000 rpm zover ik weet. |
Auteur: | Nollie [ vr apr 08, 2005 12:23 pm ] |
Berichttitel: | |
en daar durf ik niet eens te kome |
Auteur: | aprilia-repsol [ vr apr 08, 2005 2:01 pm ] |
Berichttitel: | |
ah ik wel hoor, rij zelf crosmotor 250cc 50pk ben wel wat gewend |
Auteur: | cebess [ vr apr 08, 2005 7:56 pm ] |
Berichttitel: | |
die komt daar ook niet |
Auteur: | Fast-Rider [ vr apr 08, 2005 8:05 pm ] |
Berichttitel: | |
Ik wou zeggen een crosser mak ook nie zoveel toeren. En een cdi begrenst? Nog nooit van gehoord. Je hebt wel andere cdi's die meer toeren aankunnen. maar met een normaal rsje zelfs met e normale 70cctjes kom jij niet boven de 12k rpm Wat voor setup heb je? |
Auteur: | locowine [ za apr 09, 2005 9:53 am ] |
Berichttitel: | |
als een CDI begrensd is, is dat meestal bij (klote) scooters...Honda SFX bijvoorbeeld is begrensd op de CDI... |
Auteur: | Robert [ do apr 14, 2005 4:52 pm ] |
Berichttitel: | |
honda vision, peugot rapido, honda MT (!) Bij aprilia maakt het geloof ik niet veel uit. Ik draai met mijn RV4 blok regelmatig boven de 12k (buiten de teller) |
Auteur: | locowine [ do apr 14, 2005 5:13 pm ] |
Berichttitel: | |
ow, honda MT wist ik niet...bedankt voor de info! |
Auteur: | aprilia-repsol [ do apr 14, 2005 11:52 pm ] |
Berichttitel: | |
nou ik had vroeger een honda cr 80 cc crossmoter => 16.000-17.000 toeren maakte die, die 250 cc nu ongeveer maximaal 11000-12000 toeren |
Auteur: | rs-power [ vr apr 15, 2005 3:31 pm ] |
Berichttitel: | |
Robert schreef: honda vision, peugot rapido, honda MT (!) Bij aprilia maakt het geloof ik niet veel uit. Ik draai met mijn RV4 blok regelmatig boven de 12k (buiten de teller) ducati kapt af @ 12k je kan wel verdraai draaien maar hij gaat misvonken verder heb je @ zo een setup als jij geen ruk aan een ontgrensde cdi |
Auteur: | rs-power [ vr apr 15, 2005 3:32 pm ] |
Berichttitel: | |
aprilia-repsol schreef: nou ik had vroeger een honda cr 80 cc crossmoter => 16.000-17.000 toeren maakte die, die 250 cc nu ongeveer maximaal 11000-12000 toeren wat voor inlaat had die crosser? die 16000 -17000 rpm draaide |
Auteur: | aprilia-repsol [ za apr 16, 2005 11:55 pm ] |
Berichttitel: | |
membraam inlaat, helemaal getuned cilinder ong. 12 spoelpoorten (die cilinder was ongeveer 1 groot spoelgat, nix alleen van de zijkanten spoelen, neenee rondom de hele cilinder, overal overstroom kanalen.), er zat een yamaha dt 80 cdi op , carters getuned, normaal ¨orgineel¨hebben ze ongeveer 28 pk (das al nie normaal meer voor een 80 cc) die van mij had iets meer, deze trok de 600cc 4takt moter van pap tot ongveer 100km/u uur der uit makkelijk, nie normaal tis egt nie te vergelijke met een gewone motor. die 250 cc is ook snel 50 pk ong maar die heeft vooral heel veel trekkracht meer, in versnelling 3-4 nog met gemak op het achterwiel trekke |
Auteur: | rs-power [ wo apr 27, 2005 7:52 pm ] |
Berichttitel: | |
aprilia-repsol schreef: membraam inlaat, helemaal getuned cilinder ong. 12 spoelpoorten (die cilinder was ongeveer 1 groot spoelgat, nix alleen van de zijkanten spoelen, neenee rondom de hele cilinder, overal overstroom kanalen.), er zat een yamaha dt 80 cdi op , carters getuned, normaal ¨orgineel¨hebben ze ongeveer 28 pk (das al nie normaal meer voor een 80 cc) die van mij had iets meer, deze trok de 600cc 4takt moter van pap tot ongveer 100km/u uur der uit makkelijk, nie normaal tis egt nie te vergelijke met een gewone motor. die 250 cc is ook snel 50 pk ong maar die heeft vooral heel veel trekkracht meer, in versnelling 3-4 nog met gemak op het achterwiel trekke nou als hij eem mebraan inlaat heeft kan die het schudden om 17000 rpm te draaien boven de 1600 blijven je platen zweven er wordt teveel geblaat |
Auteur: | Fast-Rider [ do apr 28, 2005 2:50 pm ] |
Berichttitel: | |
rs-power schreef: aprilia-repsol schreef: membraam inlaat, helemaal getuned cilinder ong. 12 spoelpoorten (die cilinder was ongeveer 1 groot spoelgat, nix alleen van de zijkanten spoelen, neenee rondom de hele cilinder, overal overstroom kanalen.), er zat een yamaha dt 80 cdi op , carters getuned, normaal ¨orgineel¨hebben ze ongeveer 28 pk (das al nie normaal meer voor een 80 cc) die van mij had iets meer, deze trok de 600cc 4takt moter van pap tot ongveer 100km/u uur der uit makkelijk, nie normaal tis egt nie te vergelijke met een gewone motor. die 250 cc is ook snel 50 pk ong maar die heeft vooral heel veel trekkracht meer, in versnelling 3-4 nog met gemak op het achterwiel trekke nou als hij eem mebraan inlaat heeft kan die het schudden om 17000 rpm te draaien boven de 1600 blijven je platen zweven er wordt teveel geblaat True Veel teveel. ik denk dan altijd maar zo: Ik zeg maar nix. want je wint het tog nooit |
Pagina 1 van 2 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |