Auteur |
Bericht |
Indentikit2002
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 12, 2005 5:21 pm Berichten: 160 Woonplaats: Roosendaal
|
70 cc
kzou graag een 70 tp zwarte of roze op me rs willen zette met 21 mm maar met ori uitlaat
maar ik ben bang dat me ori krukas het begeeft , volgens een vriend van mij moek em altijd goed inrijden ect ect eerste paar kilometer goed warm rijden en dan kan het geen kwaad
dus setup word : 70 TP zwarte of roze, 21 mm delorto en aantal kleine dingetjes
hoe denken jullie hier over
alvast bedankt
_________________ ik rij niet hard, ik vlieg laag
|
za maart 12, 2005 5:30 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
kan makkelijk
En wie is die vriend miss ken k hem
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
za maart 12, 2005 5:34 pm |
|
|
Indentikit2002
ApriliaForum Member
|
die ken je wel
iedereen kent um Ice Productions zegt genoeg denk ?
maaruh hoe zou da aflopen met me krukas ?
mzzl
|
za maart 12, 2005 6:07 pm |
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
|
Re: 70 cc
Indentikit2002 schreef: kzou graag een 70 tp zwarte of roze op me rs willen zette met 21 mm maar met ori uitlaat maar ik ben bang dat me ori krukas het begeeft , volgens een vriend van mij moek em altijd goed inrijden ect ect eerste paar kilometer goed warm rijden en dan kan het geen kwaad dus setup word : 70 TP zwarte of roze, 21 mm delorto en aantal kleine dingetjes hoe denken jullie hier over alvast bedankt kan makkelijk zelf heel lang met een zwarte top gereden 20mm std uitlaat en erna roze top (tuned) 20mm en yasuni uitlaat ook zeker 10k op std krukas en ik reed niet eens warm met die roze top Indentikit2002 schreef: die ken je wel iedereen kent um Ice Productions zegt genoeg denk ? maaruh hoe zou da aflopen met me krukas ? mzzl
Ohw heeft ice productions een roze top
/edit ohw ijsje zegt dat je goed moet warm rijden
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
za maart 12, 2005 9:27 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
haha iceje ja.
Gaat makkelijk
Maare nieteveel naar ice luisteren das niet goed voor je
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
zo maart 13, 2005 4:09 pm |
|
|
Indentikit2002
ApriliaForum Member
|
ijsje heb 70 airsal
dus wa denken jullie kan geen kwaad een roze top? , kost iets van 20 euro meer en zit meer pit in dan in een zwarte dus ik d8 van als je het doet, doe het dan meteen goed ( als me krukas het nie begeeft ) ksta nie graag mee stukke en deze krukas heeft trouwens al 8500 kilometer gelopen, kheb em standaart bij de dealer gekocht ( hele betrouwbare dealer toen ik ging kijke wastie nog helemaal standaart, volgens de dealer wastie ook altijd standaart geweest want de vorige eigenaar kwam regelmatig langs voor onderhoud en die shit en deze rs is daar ook verkocht in begin mei 2003 )
en Ice is wel rlx
mzzl
|
ma maart 14, 2005 8:41 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
betrouwbare dealer?
Niet in rsd ofzo dan
|
ma maart 14, 2005 8:48 pm |
|
|
Indentikit2002
ApriliaForum Member
|
neej Bas v/d Koog ( Numansdorp )
kennen hem al jaren
|
ma maart 14, 2005 9:03 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
Mijn naamgenoot
Neej maar das wel een goeie ja
|
ma maart 14, 2005 10:11 pm |
|
|
|