Auteur |
Bericht |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
Re: Het 'opvoeren' kleine vragen topic
zit er niet op, kijk maar of er een prop in de uitlaat zit of eventueel een grotere carb.
kan ook zijn dat je het langzame type cilinder erop hebt zitten
za sep 11, 2010 8:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
prop zit er niet in, ik heb een 14,9 dellotro carb, is dat te klein?
zo sep 12, 2010 4:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Vuil in je carb? Kat in je uitlaat verstopt? Zuigerveer versleten?
|
zo sep 12, 2010 4:49 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
hmmm ik zal de carb er s afdraaien en schoonmaken.... maar moet erst terug zijn van mans engel want die moet de bak nakijken en de estart fixen(A) nee katten heb ik gister nog geteld, die zijn er alle 4 nog
zo sep 12, 2010 5:02 pm |
Persoonlijk album
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
|
zo sep 12, 2010 7:02 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
|
haha oh ik denk die zit te ouwehoeren:P speling van het lot: ik heb een halfuur geleden een nest jonge katten ontdekt
zo sep 12, 2010 9:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
Keijenborg
ApriliaForum Member
|
Ik had een vraagje over de Scr Corse Handmade Cross. Deze begint bij 7500 toeren te trekken en daarom kan die wel goed op een originele cilinder toch? & is het geluid het zelfde als een Scr Corse Hm/Sm onderlangs of zit er verschil in onder en bovenlangs kwa geluid?
|
za sep 25, 2010 3:28 pm |
|
|
commanderalphanl
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 12, 2010 6:31 pm Berichten: 145 Woonplaats: alphen noord brabant
|
hallo, pasgeleden is mijn brommer teruggevoerd i.v.m. de vele politie controles, ik heb hier af en toe toch wel spijt van en vroeg me af of iemand weet wat er precies wordt bedoeld met een fles in dun utloat, zoals mijn monteur beschreef hoe hij hem ging terug voeren. kunnen jullie mij uitleggen wat dat is, want misschien kan ik hem dan zelf gewoon weer netjes 85 laten lopen ofzo \ alvast bedankt !!
|
ma sep 27, 2010 9:03 pm |
|
|
commanderalphanl
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 12, 2010 6:31 pm Berichten: 145 Woonplaats: alphen noord brabant
|
miss weten jullie moderators het ?
|
ma okt 04, 2010 5:31 pm |
|
|
Arietjeh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 12, 2009 8:36 am Berichten: 657 Woonplaats: Amsterdam
|
het gaat hier gewoon over de prop denk ik gewoon een stukje metaal wat waarschijnlijk bij je uitlaat bocht gelast zit moet je wel ff opnieuw afstellen als je hem eruit haalt
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=13569 Mijn Rs50
RS 746 schreef: Omdat hij een gladjakker is met een vlotte (gouden) babbel. Dit soort mensen krijgen onwaarschijnlijke dingen voor mekaar.
|
ma okt 04, 2010 9:49 pm |
|
|
commanderalphanl
ApriliaForum Member
|
dus je wilt zeggen dat hij er gwn een nieuwe prop in heeft gedouwd / gelast of ?:$ - ja dat laatste is vanzelf sprekend nog iets : ik heb mijn originele uitlaat vervangen door een gianelli uitlaat, want mun originele was helemaal kapot lek verroest en gwn smerig gwn, ik wilde hem harder laten lopen en kocht dus een gianelli uitlaat, maar die is nu dus teruggevoerd.
Laatst bijgewerkt door commanderalphanl op di okt 05, 2010 11:53 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
di okt 05, 2010 11:44 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
ja dat heeft hij gedaan, gewoon er uit tiken, maar als je 3 keer word gepakt ben je je brommr kwijt he
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
di okt 05, 2010 11:48 pm |
|
|
commanderalphanl
ApriliaForum Member
|
ik ben al 1 keer gepakt haha :p hij liep eerst maar 85 en ja... dat wil ik weer, ik wil niet dat hij 90 loopt ! en dat maakt het weer harder laten lopen maar moeilijk.
als je 3 keer wordt gepakt :| ook als ie op de rollerbank maar 65 loopt ?
|
wo okt 06, 2010 7:43 am |
|
|
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
Airsal 70cc voor DB50b0 Derbi GPR nude jongens & dames,
ik ben op zoek naar een goeie cilinder die iets meer pit heeft als mijn originele cilinder.
nu heb ik wat verhalen gehoord over de Airsal 70cc. maar wat betreft de levensduur, slijtage en het gebruik van de originele carburateur, krukas, oliepomp en ontsteking.
mvg,
zo okt 10, 2010 4:47 pm |
|
|
eduardgpr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 29, 2008 1:39 pm Berichten: 879 Woonplaats: Punthorst
|
Airsal 70 is een prima cil. Waarom geen 80cc? Standaard gaan ze wel lang mee, als je ze een beetje laat bewerken kun je er veel meer uit halen. Carburateur kan prima! Zelf zou ik wel een andere krukas nemen, oliepomp kan wel! En ori ontsteking kan ook prima!
|
zo okt 10, 2010 8:10 pm |
|
|
|