Auteur |
Bericht |
RS-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 31, 2007 9:22 pm Berichten: 218 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Sassenheim
|
Re: grote snelheden en desbetreffende boetes topic.
Das voordeel als je nog een certi heb ipv rijbewijs mag ook niet ingenomen worden en gaan geen punten vanaf
|
do okt 09, 2008 2:53 pm |
|
|
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
RS-Rider schreef: Das voordeel als je nog een certi heb ipv rijbewijs mag ook niet ingenomen worden en gaan geen punten vanaf certi is straks ook helemaal niet meer geldig.
|
do okt 09, 2008 3:41 pm |
|
|
Johnsel
ApriliaForum Member
|
Ik had geluk, van te voren vroeg de agent hoe hard hij liep en omdat er toch geen begrenzer opzat heb ik gewoon eerlijk gezegd iets over de 90... Dus ze rijden m op de roller, zetten hem niet vast met het voorwiel, en produceren een spetterende 64 km/h in zn 5 (agent wist niet wat doortrekken was). Andere agent geloofde het niet en wou nog eens "proberen".
Dit keer ging het beter, zo goed dat de rollenbank melde dat het apparaat "onveilig" was bij snelheden boven de 90 km/h en toen zattie pas net in 6.. enfin veel gepiep en knipperende lampjes wat wel een mooi gezicht was, omdat ze gewoon niet wisten wat ze ermee moesten. Ik moest hier toch lichtjes van giechelen en een paar omstanders die ook aan het filmen waren stonden verbaasd te kijken. Agent: "Nou de rollenbank stopt er toch helemaal mee bij 100, en dat looptie wel" dus hij schreef 100 ongecorrigeerd op, dat werd 84 gecorrigeerd en ik mocht mijn kentekenpapieren houden omdat ze me leuk bang hadden gemaakt met dattie de pers inmocht. Ik hoefde hem ook niet std te laten zien en kreeg een boete van 115 euro bepaald door OvJ :)
|
ma okt 13, 2008 12:50 am |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
geloof dat het shadowrider was, hij had toch echt 123 op rollerbank ofzo, dus weet niet waar jij die 100 vandaan haalt, dat kunnen ze namelijk makkelijk aan
ma okt 13, 2008 12:57 am |
Persoonlijk album
|
|
melvin_rs
ApriliaForum Member
|
nou hoorde ik laatst dat er bij ons in dorp geen rollerbank controle meer is maar alleen nog flitsen rollerbank is ook niet echt effectief aangezien al die correcties.
|
ma okt 13, 2008 1:18 am |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
sjah maar als jij rustig rijd in bebouwde kom en vlak daarbuiten waar ze flitsen is het ook niet effectief, kan je brommer 130 en je rijd netjes 50 op die punten dan is er niks aan de hand en rij je daar buiten op top en trek je hem open dan zou dat gewoon maar kunnen zeg maar, lijkt mij toch niet
ma okt 13, 2008 1:22 am |
Persoonlijk album
|
|
melvin_rs
ApriliaForum Member
|
ja maar er zijn sommige punten waar ik ook wel harder rij dan toegestaan is. ik rij dan niet echt onveilig maar op dat soort punten lazeren ze dan.
|
ma okt 13, 2008 10:33 am |
|
|
Johnsel
ApriliaForum Member
|
RS 666 schreef: geloof dat het shadowrider was, hij had toch echt 123 op rollerbank ofzo, dus weet niet waar jij die 100 vandaan haalt, dat kunnen ze namelijk makkelijk aan Was een of ander vaag tussentijds testding wat niet goed bleek te zijn, ze zijn nu inmiddels allemaal vervangen. Ik wist ook niet hoe dat zat en dacht ook dat ze veel harder aankonden maar dat was dus niet zo volgens die agent
|
ma okt 13, 2008 6:57 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
je hebt echt foking veel geluk bij 78km heb je al 200eu boete ik ging 81 op gecorigieert, hopen dat ik ook iets van 115 ipv 220 krijg maar de plaatselyke rollerbank was vd week kapot, ben benieuwd of die al gemaakt is, beter niet
ma okt 13, 2008 7:50 pm |
|
|
Jard
ApriliaForum Member
|
vandaag had ik pas geluk, heb net mijn nieuwe aanwinst binnen. een prachtige rs50 gp uit 2003. ik was een beetje aant knutselen aan dat ding en ik dus een testritje maken toen ik klaar was. ik bij ons achter over de dijk rijden zonder kuip, zonder kenteken, komt daar ineens een politie auto aanrijden. ik dacht dus van ik heb nu 2 opties. of wegrijden of stoppen. ik dus wegrijden want ik ken hier de omgeving. hij erachteraan maar we kwamen al vrij snel bij een steegje waar hij niet doorheen paste xD. ik snel terug naar huis en nu maar afwachten lol xD.
|
zo feb 01, 2009 8:31 pm |
|
|
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 08, 2008 1:39 pm Berichten: 2856 Woonplaats: Arnemuiden
|
ik ben net geflitst met me fiets
|
zo feb 01, 2009 8:57 pm |
|
|
apriliasquid
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
|
haha met je fiets hoe doe je dat ik probeerde het ook altijd maar t lukte niet
_________________ Rs50 tekoop in onderdelen! http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=18182&start=0
|
zo feb 01, 2009 9:02 pm |
Persoonlijk album
|
|
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 08, 2008 1:39 pm Berichten: 2856 Woonplaats: Arnemuiden
|
fietste langs een weg waar een auto nog al hard voorbij reed en flits ik sta op de foto en de auto ook natuurlijk
|
zo feb 01, 2009 9:13 pm |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
RS 666 schreef: geloof dat het shadowrider was, hij had toch echt 123 op rollerbank ofzo, dus weet niet waar jij die 100 vandaan haalt, dat kunnen ze namelijk makkelijk aan ind ik own maja ding kan er wel boven blijkbaar dacht dat de agent tot 150 of 160 zei oid
|
zo feb 01, 2009 9:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs50 carrera special
ApriliaForum Member
|
als je aangehouden wordt dat je te hard rijd en ze komen met da gelul van de geeikte snelheid is bijv. 82 dan moet je vragen naar het eik rapport kunnen ze dat niet laten zien kunnen ze je geen boete geven. Dan kunnen ze niet aantonen dat hun materiaal goedgekeurd is en dat moet. Dat vertelde mijn vader aan me. miss wel handig als ze het een keer zeggen:p
|
wo feb 04, 2009 7:08 pm |
|
|
|