Auteur |
Bericht |
Eltonio Escobar
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 18, 2007 10:25 pm Berichten: 11 Woonplaats: Amstelveen
|
Zou iemand mij de berekening om een eigen uitlaat te bereken kunnen sturen in me inbox?
|
za maart 29, 2008 9:14 am |
|
|
Utrechtterror
ApriliaForum Member
|
green fighter schreef: volgens mij niet veel, want de toeren dat die dan extra kan draaien wordt op gehouden door de uitlaat
idd
_________________ Yamaha FZR600 Genesis
|
za maart 29, 2008 10:37 am |
|
|
bas_sx50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 29, 2008 1:37 pm Berichten: 972 Woonplaats: Den Haag
|
Ik ben opzoek naar een onderlangs uitlaat voor me sx50 '08(07).
zijn de onderlangs uitlaten van derbi hetzelfde of van nieuwere rs'jes enzo.
Of wie weet een leuke uitlaat voor mij
set-up is standaard.
Het geluid van gianelli vindt ik wel wat maar die zijn erg snel, kan me vergissen
zo maart 30, 2008 7:43 pm |
|
|
Vetpot
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 18, 2007 2:42 pm Berichten: 226 Woonplaats: Huizen (NH)
|
Citaat: green fighter schreef: volgens mij niet veel, want de toeren dat die dan extra kan draaien wordt op gehouden door de uitlaat
dus zou ik gewoon mn prop (gedeeltelijk) eruit (laten) halen ipv moeilijk doen met je cdi... dan ga je niet te hard en boek je toch wat winst.
_________________ Mijn Kawa Ar50
|
zo maart 30, 2008 8:44 pm |
|
|
Dikke Richard Driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:13 pm Berichten: 1823 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: nagele stad achter de duinéh
|
bas_sx50 schreef: Ik ben opzoek naar een onderlangs uitlaat voor me sx50 '08(07). zijn de onderlangs uitlaten van derbi hetzelfde of van nieuwere rs'jes enzo. Of wie weet een leuke uitlaat voor mij set-up is standaard. Het geluid van gianelli vindt ik wel wat maar die zijn erg snel, kan me vergissen
gianelli is niet zo heel snel vidn ik..
Heb hem nu zelf ook . tandwiel verhouding 13/51 en k haal 90 ..
mssn als je tog langzamer wil zo'n leo v6 wat voor jou, gaan volges mij onder 70,. zit ook wel leuk geluidje in , maar persoonlijk vind ik die uitlaat wat minder mooi
Edit, k zie net dat je onderlangs wil .
metrakit sp is wel nice uitlaatje , ga je ong 95..
je heb ook gianelli onderlangs, gaan iets langzamer ,, maar wel best duur nieuw en nog maar weinig te krijgen!
_________________ Derbi SM Limited edition '07 :L:
Te Koop : 26mm carbs/Green luchtfilters:OO:
|
zo maart 30, 2008 8:48 pm |
Persoonlijk album
|
|
bas_sx50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 29, 2008 1:37 pm Berichten: 972 Woonplaats: Den Haag
|
Dikke Richard Driver schreef: bas_sx50 schreef: Ik ben opzoek naar een onderlangs uitlaat voor me sx50 '08(07). zijn de onderlangs uitlaten van derbi hetzelfde of van nieuwere rs'jes enzo. Of wie weet een leuke uitlaat voor mij set-up is standaard. Het geluid van gianelli vindt ik wel wat maar die zijn erg snel, kan me vergissen gianelli is niet zo heel snel vidn ik.. Heb hem nu zelf ook . tandwiel verhouding 13/51 en k haal 90 .. mssn als je tog langzamer wil zo'n leo v6 wat voor jou, gaan volges mij onder 70,. zit ook wel leuk geluidje in , maar persoonlijk vind ik die uitlaat wat minder mooi Edit, k zie net dat je onderlangs wil . metrakit sp is wel nice uitlaatje , ga je ong 95.. je heb ook gianelli onderlangs, gaan iets langzamer ,, maar wel best duur nieuw en nog maar weinig te krijgen!
ok bedankt
ma maart 31, 2008 4:40 pm |
|
|
ludo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 22, 2006 11:22 pm Berichten: 477 Woonplaats: dedemsvaart
|
Dikke Richard Driver schreef: bas_sx50 schreef: Ik ben opzoek naar een onderlangs uitlaat voor me sx50 '08(07). zijn de onderlangs uitlaten van derbi hetzelfde of van nieuwere rs'jes enzo. Of wie weet een leuke uitlaat voor mij set-up is standaard. Het geluid van gianelli vindt ik wel wat maar die zijn erg snel, kan me vergissen gianelli is niet zo heel snel vidn ik.. Heb hem nu zelf ook . tandwiel verhouding 13/51 en k haal 90 .. mssn als je tog langzamer wil zo'n leo v6 wat voor jou, gaan volges mij onder 70,. zit ook wel leuk geluidje in , maar persoonlijk vind ik die uitlaat wat minder mooi Edit, k zie net dat je onderlangs wil . metrakit sp is wel nice uitlaatje , ga je ong 95.. je heb ook gianelli onderlangs, gaan iets langzamer ,, maar wel best duur nieuw en nog maar weinig te krijgen!
je kan met de leovinci toch wel harder dan 70 want met de orginele uitlaat kan je al 75 kmp
maar hoe loopt die gianelle bij jou beetje goeie powerband
_________________ mijn RS project ;) http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4480
|
ma maart 31, 2008 7:17 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
Dikke Richard Driver schreef: mssn als je tog langzamer wil zo'n leo v6 wat voor jou, gaan volges mij onder 70,. zit ook wel leuk geluidje in , maar persoonlijk vind ik die uitlaat wat minder mooi
70 met v6? 80/85 denk ik eerder
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
ma maart 31, 2008 7:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
Dikke Richard Driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:13 pm Berichten: 1823 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: nagele stad achter de duinéh
|
mijne gaat 90/ en als hij zin heeft net 95..
en ja wel aardige powerband, wel btj erg hoogtoerig maarja.
en v6 kan wel harder , maar ken 2 mensen op school die hebbe die v6 en rijden 75,, dus denk als je die koopt dat er prop in zit ofzo?
maar denk dat de v6 tog wel een van de minst snelle is van de beetje bekende uitlaten,, die turbokits enzo ken k allemaal niet
|
ma maart 31, 2008 7:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
v6 is alles behalve snel :p
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
ma maart 31, 2008 8:03 pm |
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
V6 is ongeveer een metrakit rk, powerband ligt een klein beetje lager, uitlaat is vooral voor de looks...
Heel erg snel op standaard set-up, uhm nee niet echt, bij snellere set-ups loopt ie wel lekker maar bescheiden geloof ik.
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
ma maart 31, 2008 8:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
Dikke Richard Driver
ApriliaForum Member
|
v6 vergelijken met rk??
volges mij is rk tog vele malen sneller
|
ma maart 31, 2008 9:38 pm |
Persoonlijk album
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
BuxirS schreef: V6 is ongeveer een metrakit rk, powerband ligt een klein beetje lager, uitlaat is vooral voor de looks...
rk is dan nog eerder te vergelijken met een hmr2.. rk is top pijp
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
ma maart 31, 2008 9:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
Dikke Richard Driver
ApriliaForum Member
|
wou net zegge, rk is tog een zeer snelle uitlaat..
V6 is gwn traag .. leuk als je niet meer met ori uitlaat wil rijden maar ook niet te snel wilt, maar tog btj powerband wil en geluidje wil
Verder stelt het niet veel voor
|
ma maart 31, 2008 9:43 pm |
Persoonlijk album
|
|
Joop
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 08, 2007 9:08 pm Berichten: 90 Woonplaats: Den hoorn
|
Ik heb rs50 my6 heb zeitakje er af laten halen prop eruit laten alle en tandwiel 13 voor nu. Alle begrenzers toch?
Alleen gaat die maar 75+
klopt dit?
|
ma maart 31, 2008 11:07 pm |
|
|
|