Auteur |
Bericht |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
 Re: aprilia sx opvoeren
Kijk het gaat ons er echt niet om of dat jij wheelys boekt ja of te nee. Maar het gaat erom dat je valide informatie verschaft zodat de rest van de gebruikers van AF er gebruik van kunnen maken en de informatie juist kunnen gebruiken. Nu heeft de gemiddelde gebruiker hier wel het verstand om te begrijpen dat jij turbo verhalen op zit te leggen en dat dat bij lange na niet mogelijk is. En nu kom je weer met het verhaal dat je "RUSTIG" op moet trekken. Maar ook dat slaat nergens op. Want als jij de koppeling laat schieten in de eerste versnelling bij een brommer valt hij of uit of hij gaat hokken en stokken en ben je een scooter Sjonnie die het stoer vind om op een schakel te zitten. Bij deze is mijn woordje gedaan. En ik kijk uit naar bewijs van je hard optrekken en je wheely. Als dit niet het geval is hoop ik dat je mans genoeg bent om toe te geven dat je het verhaaltje mooier gemaakt hebt dan het daadwerkelijk is.
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
di nov 15, 2011 2:11 pm |
Persoonlijk album
|
 |
leopard888
ApriliaForum Member
|
rieju-rrx schreef: Kijk het gaat ons er echt niet om of dat jij wheelys boekt ja of te nee. Maar het gaat erom dat je valide informatie verschaft zodat de rest van de gebruikers van AF er gebruik van kunnen maken en de informatie juist kunnen gebruiken. Nu heeft de gemiddelde gebruiker hier wel het verstand om te begrijpen dat jij turbo verhalen op zit te leggen en dat dat bij lange na niet mogelijk is. En nu kom je weer met het verhaal dat je "RUSTIG" op moet trekken. Maar ook dat slaat nergens op. Want als jij de koppeling laat schieten in de eerste versnelling bij een brommer valt hij of uit of hij gaat hokken en stokken en ben je een scooter Sjonnie die het stoer vind om op een schakel te zitten. Bij deze is mijn woordje gedaan. En ik kijk uit naar bewijs van je hard optrekken en je wheely. Als dit niet het geval is hoop ik dat je mans genoeg bent om toe te geven dat je het verhaaltje mooier gemaakt hebt dan het daadwerkelijk is. als je genoeg gas geeft valt de brommer echt niet uit, een vriend van me doet mee aan brommer cross'es (geen idee wat het meervoud is) die laat de koppeling toch net zo goed ineen keer los. als je vol gas geeft wil dat wel. als je dan ergens in het midden van het zadel zit gaat ie op het achterwiel, voorop niet.
|
di nov 15, 2011 3:14 pm |
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Ja inderdaad de brommercross. Die zijn iets meer opgevoerd. Nee ik had het eigenlijk over het stati onaire toerental maar dat is irrelevant. En je hoeft mij niet te vertellen wat een brommer wel of niet kan. Maar nu haal je iemand erbij die er compleet los van staat. En je antwoord dat je nu geeft staat toch totaaaal los van jou turbo verhalen. Stick to the point, kid.
|
di nov 15, 2011 3:22 pm |
Persoonlijk album
|
 |
leopard888
ApriliaForum Member
|
ik geef alleen een voorbeeld dat het wel kan. blijft nog steeds hetzelfde onderwerp 
|
di nov 15, 2011 3:58 pm |
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
Nee je geeft antwoord op een uitspraak die ik gemaakt heb. En we hebben het over sx opvoeren zoals jouw uitspraak luid: met een airsal cilinder en std pijp dat hij zomaar op het achterwiel gaat. En ondertussen negeer jij alle comments over je uitspraak en omdat ik iets gezegd heb denk je mooi misschien kan ik het ontlopen om van de hak op de tak te springen. Waar blijft het filmpje?
|
di nov 15, 2011 4:35 pm |
Persoonlijk album
|
 |
leopard888
ApriliaForum Member
|
ik moet ook nog iemand hebben om het te filmen :)
|
di nov 15, 2011 4:43 pm |
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
Smoesjes leg je camera ergens op en trek op tadaa
|
di nov 15, 2011 5:39 pm |
Persoonlijk album
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
nogmaals: MartinW schreef: kijk, het is heel simpel of je laat nu een filmpje zien dat je makkelijk wheelies popt met je airsal of je zegt nu dat alleen maar grote praatjes zijn.
anders gewoon ontopic vervuil dit topic niet zo met dom gelul en smoesjes.
di nov 15, 2011 8:35 pm |
|
 |
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
ik denk dat je het best van het forum kan gaan/brommer verkopen
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
di nov 15, 2011 9:33 pm |
|
 |
Aprilia RX 50 2003
Administrator
Geregistreerd: di mei 10, 2011 5:05 pm Berichten: 5939 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Lemelerveld
|
Het gebeurd met mijn 80 met korte vertanding zelfs maar heeeel af en toe dat het voorwiel een beetje lift. Maargoed ik ben wel beniewd naar een filmpje idd. Wieweet heeft de vorige eigenaar een voledig getunede opgeveilde cilinder erop gezet die eigenlijk voor brommercross bedoelt is en om de 15 a 20 uur eigenlijk een nieuwe zuiger nodig is 
di nov 15, 2011 9:52 pm |
Persoonlijk album
|
 |
leopard888
ApriliaForum Member
|
rieju-rrx schreef: Smoesjes leg je camera ergens op en trek op tadaa ja een mobiel neerleggen onie, als je de straat heel interresant vind om te bekijken tjah oke, maar dat wil je niet zien. en dat smoesjes gezeur ben ik ook beu. ik zeg gewoon hoe het ervoor staat en dat heeft niks met 'smoesen' te maken...
|
di nov 15, 2011 10:40 pm |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
|
het is nou al 4 dagen, sinds jij met allemaal excusen komt om geen filmpje te laten zien, dus ja, smoesjes.
maar hou je zelf niet langer voor de gek, want het is gewoon niet zo. of je moet laten zien dat het wel zo is, met een filmpje. doe je dat niet, post dan gewoon niet, want dit is een topic waar iemand vraagt hoe die goed zn brommer wat kan opvoeren.
di nov 15, 2011 11:29 pm |
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
Je doet het godnondesju weer! Het gaat om het optrekken en daar is 5-10m voor nodig om het te laten zien. Ja je zegt hoe het ervoor staat. En we zouden een mogelijkheid kunnen hebben van geloof als we het iq van een scooterboy hebben en denken dat hij met minste of geringste op het achterwiel zou gaan. Jammer genoeg is dit noet het geval voor jou omdat we weten sat de airsal 50 weinig extra vermogen levert dan een standaard cilinder. Het enige is dat hij 2000 toeren extra maakt. Aangezien de std pijp een powerband heeft tot 10,500-11000 toeren knijpt hij de airsal en kan dus nooit optimaal functioneren en presteren. Het zal miniem zijn maar aangezien iedereen weet dat een std setup snel kan optrekken maar geen vermogen genpeg heeft om die massa omhoog te krijgen. Dit is de correcte informatie. Als je nu nog smoesjes hebt of flauwe kul dan ga ik een waarschuwing aanvragen. Want dit topic is al way pfftopic. Ook namens mij maar mensen zoals jij die foute informatie verschaft.
|
wo nov 16, 2011 1:27 am |
Persoonlijk album
|
 |
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
Jongentjes toch. Het niveau wordt hier echt bedroevend laag.
Ondanks dat wat die kerol zegt natuurlijk nergens op slaat, kun je wel gewoon een wheelie met een sx doen. koppel is allus. 50 cc + gia + standaard (dus te korte vertanding), is genoeg om het voorwiel te liften. Dan kun je hem heel makkelijk doorzetten.
Maar met 14-53 is dit onmogelijk.
|
wo nov 16, 2011 1:40 am |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
|
maar een originele 50cc met een gia zit een bak meer vermogen in als een 50 airsal met een standaard pijp.
wo nov 16, 2011 8:39 am |
|
 |
|