Auteur |
Bericht |
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
dat zijn toch allemaal snorgevalletjes
die mogen binnen en buiten de bebouwde kom 25 ( en behoren ook neit harder te kunnen ), en alleen op ene woonerf langzamer ( 15 ) dus die hebben tog ook niet zown ding nodig...
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
do aug 17, 2006 10:11 am |
|
|
RS_Patrick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 01, 2005 8:01 am Berichten: 773 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Huizen
|
Ja, die hele oude brommertjes waar standaard geen km-teller opzat hoefen het niet te hebben.
Nieuwe brommers en brommers waar het wel standaard opzat/zit wel.
|
do aug 17, 2006 4:08 pm |
Persoonlijk album
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
aight mad-l heeft iets goed whaha sorry voor maar haddik ff zin in
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
|
do aug 17, 2006 4:17 pm |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
MAD L schreef: dat zijn toch allemaal snorgevalletjes
die mogen binnen en buiten de bebouwde kom 25 ( en behoren ook neit harder te kunnen ), en alleen op ene woonerf langzamer ( 15 ) dus die hebben tog ook niet zown ding nodig...
dat zijn gerust niet alleen snorfietsen maar ook gewoon brommers
maar idd begrijpelijk dat daar te teller het niet van hoeft te doen als die er niet op zat
|
za aug 19, 2006 3:30 pm |
Persoonlijk album
|
|
DR.Maffiosi-DG
ApriliaForum Member
|
fresh schreef: normaal gezien mag je wettelijk maar 40 rijden maar er is 10% spel das dus ongeveer 45 maar op de rollen heb je geen weerstand dus rij je al gemakkelijk : 50-55 dat doen ze dan -8km
maar op de rollen mag je MAX 52...
dus je rijd 55 - 8 = 47... geen stress ...
rijd je 60 - 8 = 52 dan moet je al een wout met een goed hart hebben ... maar dit zijn belgische normen ....
Dat zijn geen belgische normen hoor. Volgens de wet mag je 45 rijden, en je hebt 6km speling (die tien procent is pas vanaf je de honderd overschrijdt). Dus tot en met 51 is je snelheid legaal. Maar ik denk dat je tot 55per uur zonder probleme kan rijden.
|
za dec 09, 2006 11:01 am |
|
|
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
voor de duidelijkheid: op een nieuwe brommer waar standaart een snelheidsmeter op zit hoeft het ook niet, je mag dus gewoon blijven rijden met een stukke snelheidsmeter...als je het niet geloofd ga je maar bellen want ik weet zeker dat ik gelijk heb
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
za dec 09, 2006 11:11 am |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
je mag niet zonder snelheids meter rijden (een kilometer teller is iets anders ) zonder dat mag het wel maar zonder snelheidsmeter mag het niet
|
za dec 09, 2006 11:14 am |
Persoonlijk album
|
|
HexSpammer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 27, 2005 6:11 pm Berichten: 1290 Woonplaats: Lelystad
|
Wat is een snelheidsmeter dan?
|
za dec 09, 2006 11:44 am |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
volgens mij zeg je dat verkeerd joosink en is het andersom maar het is wel1 van die 2 iig....
een kilometerteller is daar waar staat hoeveel je in totaal gereden hebt
en de snelheidsmeter is hoe hard je rijd..
en ik dacht dat je zonder snelheidsmeter mag rijden omdat er volgens mij in de wet staat dat een kilometerteller verplicht is....
of het is andersom een van die 2 is iig niet verplicht
|
za dec 09, 2006 1:06 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
op een puch zit toch ook geen snelheids meter (in de meeste gevallen dan )
edit:
hoe wouden ze het controleren
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
za dec 09, 2006 1:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
MAD L schreef: volgens mij zeg je dat verkeerd joosink en is het andersom maar het is wel1 van die 2 iig.... een kilometerteller is daar waar staat hoeveel je in totaal gereden hebt en de snelheidsmeter is hoe hard je rijd.. en ik dacht dat je zonder snelheidsmeter mag rijden omdat er volgens mij in de wet staat dat een kilometerteller verplicht is.... of het is andersom een van die 2 is iig niet verplicht
ja kan ook wel maar had die vraag op examen en had hem goed de vraag was : Mag je zonder kilometer teller rijden ? Nou ik had nee geantwoord en die had ik niet fout cahja als je zorgt dat alles werkt is er ook niets aan de hand
|
za dec 09, 2006 5:24 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
Het is zo net als bij knipperlichte:
Als er een snelhieds meter/knipperlichte standard op je brommer zit moeten zok het doen! je mag ze er officeel ook niet af halen.
Als ze er standerad niet op zitten dan hoeven ze het niet te doen
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
za dec 09, 2006 6:14 pm |
Persoonlijk album
|
|
|