Geregistreerd: vr aug 19, 2011 11:49 pm Berichten: 643
Re: het grote 'welke setup' topic
Heb ik ook he Riley. Ik ben dus niet de enigste. Ik heb een 17,5mm en een vl15 membraan. Ik ga ook ongeveer 90 met 12-53 langs de auto. Rest is ook zowat ori bij mij.
_________________
frishh schreef:
Naast kabouters in je carburateur die je gasschuif optillen kan ik geen andere oorzaak voor je gas bedenken dan valse lucht.
Heb ik ook he Riley. Ik ben dus niet de enigste. Ik heb een 17,5mm en een vl15 membraan. Ik ga ook ongeveer 90 met 12-53 langs de auto. Rest is ook zowat ori bij mij.
Getunde spoelpoorten, ik lachte er een beetje om, tuning is het samenspel der factoren... Een spoelpoort kan wel een iets hogere timing krijgen door middel van frezen, maar roep dan de timingen
En wat is ziek trek kracht, ik kan gemakkelijk op het achterwiel rijden, maar ziek is het niet hoor
Geregistreerd: vr aug 19, 2011 11:49 pm Berichten: 643
Re: het grote 'welke setup' topic
klopt riley, alleen ik leefde met jou mee (niet getuned maar groter, beter whatevahr. Eigenlijk alleen dus de spoelpoort 'getuned'.) hulululu slapen doet*
_________________
frishh schreef:
Naast kabouters in je carburateur die je gasschuif optillen kan ik geen andere oorzaak voor je gas bedenken dan valse lucht.
Geregistreerd: di dec 27, 2011 8:18 pm Berichten: 1644
Re: het grote 'welke setup' topic
ben best jaloers op jou , rgv zijn prachtige motoren. op marktplaats staat er een te koop voor een leuk prijsje , heb er nog aan zitten denken om te kopen maar het gaat toch een rs250 worden. droom motor blijft de rgv500 maar deze brute kracht is al te veel van het goede.
_________________
No fear schreef:
Je hebt 2 type motorrijders.
Motorrijders die nog moeten vallen en motorrijders die al zijn gevallen!
ben best jaloers op jou , rgv zijn prachtige motoren. op marktplaats staat er een te koop voor een leuk prijsje , heb er nog aan zitten denken om te kopen maar het gaat toch een rs250 worden. droom motor blijft de rgv500 maar deze brute kracht is al te veel van het goede.
Deze toevallig ? raar waar zou ik toch op gereden hebben en staat hier nu in de schuur, Zo een buitenkans had je niet moeten willen wissen deze machine is compleet opnieuw opgebouwd, alles is letterlijk nieuw, opnieuw gespote etc
Geregistreerd: di dec 27, 2011 8:18 pm Berichten: 1644
Re: het grote 'welke setup' topic
ja deze is dat , ik vind het een zeer nette motor . ik zal toch maar eens een grote schuur moeten gaan huren en een leuke verzameling motoren neerzetten( 2 tak dan he)
_________________
No fear schreef:
Je hebt 2 type motorrijders.
Motorrijders die nog moeten vallen en motorrijders die al zijn gevallen!
Geregistreerd: vr nov 18, 2011 8:25 pm Berichten: 29
Re: het grote 'welke setup' topic
wat is dit voor een forum joh? ik vertel mijn setup en ja hij ging 90 ja naast de auto en ja cilinder is getuned bij vheldentweewielers en ja hij trekt hard voor 50CC ik zeg niet dat hij hard trekt voor een brommer maar wel voor 50CC dus ga iemand anders lastig vallen! en ik heb zat op andere motoren/brommers gereden ik zeg alleen voor een 50CCTJE!!!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum