Rieju rxx Haha, ja vast wel maar niet zonder verdere tuning, een zundapp 100+ laten lopen (echt op de tomtom) is een moeilijke,dure,lange klus... leuk al die verhalen van vroeger, maar ze sturen er je de boot mee in als ik weet niet wat, ja 70cc 140kmh op de 4 bak (85 echte houd het op hoor hahahaha)
Ik trek in de 5 rechtopzittend gewoon nog naar de 110 toe hoor geen enkel probleem ! Het zou zelfs zwaarder kunnen, maar rijd er toch niet altijd hard.
Ja klopt die ouwe beestjes zijn vooral voor lekker rustig toeren. Ja ik ken de verhalen. Maar toch leuk dat er tegenwoordig nog mensen met die dingen bezig zijn. Ben zelf van plan om een MTX te kopen. Een MTX80 en daar 125cc er mee op. Dan heb ik voor aankomende winter ook weer wat leuks te doen! :) Maar heb je ook foto's?
_________________ \8/Gang is alles, remmen is angst\8/
Re: het grote 'welke setup' topic
af1rs schreef:
PeterSchouten, Ga jij je moeder pesten ofzo
Rieju rxx Haha, ja vast wel maar niet zonder verdere tuning, een zundapp 100+ laten lopen (echt op de tomtom) is een moeilijke,dure,lange klus... leuk al die verhalen van vroeger, maar ze sturen er je de boot mee in als ik weet niet wat, ja 70cc 140kmh op de 4 bak (85 echte houd het op hoor hahahaha)
Ik trek in de 5 rechtopzittend gewoon nog naar de 110 toe hoor geen enkel probleem ! Het zou zelfs zwaarder kunnen, maar rijd er toch niet altijd hard.
Re: het grote 'welke setup' topic
PeteRSchouten schreef:
af1rs schreef:
PeterSchouten, Ga jij je moeder pesten ofzo
Gr.
Nee, ik meen het echt. dat is best gay
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
Ja klopt die ouwe beestjes zijn vooral voor lekker rustig toeren. Ja ik ken de verhalen. Maar toch leuk dat er tegenwoordig nog mensen met die dingen bezig zijn. Ben zelf van plan om een MTX te kopen. Een MTX80 en daar 125cc er mee op. Dan heb ik voor aankomende winter ook weer wat leuks te doen! :) Maar heb je ook foto's?
Leuk dpul die mt's vooral de hd blokken, (80cc) had hier een 125cc euro op getuned met 34 vlakschuif homoet special en hpi Liep een goede 130kmh
Pfft, ja hoor Alles RVRT getuned en blok door vincent (aka dr badvibes) Eerste cilinder wand Ongetuned ::
Getuned en vastgepeerd
Nieuwe ATM nikasil wand en Nieuw orignele mahle zuiger (voorzien van booster en koeling mbt uitlaatspijlen)
Cilinderkop met losse binnenkop (compressie staat op 14:1 met een goede mooie squisrand)
Ochja der blokkie, NOS koppelingshuis, NOS trekspie Nieuwe Rito krukas, Nieuwe lagers +keringen geparelde carters speciale koppelingsplaten en ks80 koppelingsveren en een Honda nsr drijfstang met 13 ipv orgineel 10mm zilverkooi bigend (orgineel staal) en zilverkooi topend (orgineel staal) Zo kan het het geweld aan zegmaar
Bijlage:
P1030137.JPG [ 78.68 KiB | 1454 keer bekeken ]
Bijlage:
P1030127.JPG [ 73.26 KiB | 1454 keer bekeken ]
Bijlage:
P1030125.JPG [ 91.31 KiB | 1454 keer bekeken ]
Bijlage:
P1030139.JPG [ 90.25 KiB | 1454 keer bekeken ]
Bijlage:
P1030129.JPG [ 100.07 KiB | 1454 keer bekeken ]
Die brommer, zit veel werk in maar wel superstrak proffesioneel laten spuiten etc etc... en natuurlijk goed licht gemaakt (ca 60kg droog gewicht)
In het vermogen zit geen beperkende factor meer nog maar 1 ding eigenlijk, 45mm trommel remmetjes en wat kleine dingen Maar dat doen we deze zomer of aankomende winter wel
Rete mooi ding man! Echt top werk verricht! Zou je niet misschien kreidler wielen erin doen. Het luxe ster model met van die grote naven? Dan heb je wel Big-Ass trommelremmen. Lijkt me ook wel wat veiliger met zoiets wat jij gebouwd hebt.
_________________ \8/Gang is alles, remmen is angst\8/
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum