|
aprilia rs50 model 2007 afvoeren
Auteur |
Bericht |
RS50RacingWhite
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 22, 2008 6:26 pm Berichten: 736 Woonplaats: Ter Apel
|
Re: aprilia rs50 model 2007 afvoeren
Nee dan niet, maar als je hem altijd elektronisch begrensd en je hebt het pinnetje er niet in, dan is het niet zo fijn voor j brommer.
_________________ Aprilia RS50 Racing White!
|
di apr 07, 2009 2:45 pm |
|
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
rsdave schreef: ik heb ook een eurobegrenzer maar daar rij ik nooit op alleen als ik politie ofzo tegen kom, maar als de plug van de eurobegrenzer wel insteekt ( dus dat je gewoon zonder begrenzer rijd ) dan kan het toch ook niet slecht voor je blok zijn ? ofwel ? groete Nope, zolang je je pinnetje er in zit, zit je begrenzer niet in je ontstekingscircuit. zodra de pin er echter uittrekt wordt de begrenzer "verbonden"met je signaal draad en gaat ie je ontsteking verstoren.
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
wo apr 08, 2009 7:29 pm |
|
|
horsedude
ApriliaForum Member
|
Rowin schreef: Verander gewoon je tandwielverhouding, kost vrij weinig zo'n nieuw voortandwieltje. er zit al 11 op en dit rijd nou niet sppr fijn eerlijk gezegt
|
za mei 23, 2009 1:50 pm |
|
|
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Prop en begrenzers zijn beide als poep aan de knikker voor je blok aangezien beide je hele systeem belemmeren daarom heten het ook begrenzers practisch. Constant aan met je eurobegrenzer rijden is veel slechter als met een propje in je uitlaat. Zelf ben ik geen voorstander van het hebben van het prop omdat je beter op een pleepot met 2 wielen kan rijden naar mijn mening. Ik vond mijn eerste 250km rijden met de prop erin ongelooflijk irritant omdat gewoon je blok practisch vrij weinig meer kan geven. Bijvoorbeeld ging ik 31km bergopwaarts voor een godvergeten brug, begrensde scooters gingen me zelfs voorbij. Als je per se gaat begrenzer, kies dan voor een prop die een beetje uitgeboord is zodat je niet je hele brommer voor niks koopt.
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
wo mei 27, 2009 11:09 pm |
|
|
|