Auteur |
Bericht |
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
 Re: grote snelheden en desbetreffende boetes topic.
idd  moet je maar zorgen dat ie ff langzamer gaat :)
zo apr 03, 2011 10:04 am |
|
 |
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
dat de regels aangepast worden met kentekenbewijs en rijbewijs hebbe ze met een rede gedaan...
nu kunnen ze mense die vaker dingen flikken het rijbewijs afpakken, certificaat konden ze niet afpakken.
kentekenbewijs wordt geregistreerd wanneer je te hard gaat. vaker te hard kentekenbewijs ingenomen en kom hem maar origineel laten zien...
was voorheen een stuk moeilijker... veel meer papierwerk om die persoon met die brommer langs te laten komen...
aan de ene kant goed, want dr zijn halve zolen bij die gwoon geen rijbewijs waardig zijn. maarjah voor degene die gwoon op een recht stuk zonder zijwegen 80km/h rijden ist wat zuur... maar dat ist altijd al geweest..
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
zo apr 03, 2011 10:09 am |
|
 |
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
MAD L schreef: Apriliaaah schreef: mijn rs gaat nu ongeveer 80 dus dat zou betekenen dak me kent. bewijs kwijt ben en een boete van weetikhoeveel ?? stelletje tyfus juten ook.. kerel, als je gaat opvoeren weet je dat er consequenties aan zitten. ik heb ook niks met de wouten maar dat weet je vantevoren ja klopt.. maar heb geen zin om weer een prop ofzo in me uitlaat te lassen 
zo apr 03, 2011 10:12 am |
|
 |
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
dan ben jij dus gewoon tyfus lui om de schuld dan van je af te schuiven dat de wouten het doen  om in jou bewoording te blijve 
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
zo apr 03, 2011 10:13 am |
|
 |
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
in principe wel ja ! nouja niet lui, ik vind het zonde dat al die trekkracht word verpest dan :(
zo apr 03, 2011 10:24 am |
|
 |
wouter_rs50
ApriliaForum Member
|
wat is de boete voor 75 op rollerbank? wouter
|
zo mei 08, 2011 5:36 pm |
|
 |
stefan rs2
ApriliaForum Member
|
zal waarschijnlijk door officier van justitie worden bepaald
|
ma mei 09, 2011 11:26 am |
|
 |
apriliasquid
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
|
90 euro door justitie + aantekening, mits het de eerste keer is nog 2x die snelheid en hij word inbeslag genomen
_________________ Rs50 tekoop in onderdelen! http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=18182&start=0
|
ma mei 09, 2011 8:32 pm |
Persoonlijk album
|
 |
wouter_rs50
ApriliaForum Member
|
apriliasquid schreef: 90 euro door justitie + aantekening, mits het de eerste keer is nog 2x die snelheid en hij word inbeslag genomen ooh 90 euro is geen probleem:D 
|
wo mei 11, 2011 7:32 pm |
|
 |
Cope
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 27, 2011 1:03 am Berichten: 17 Woonplaats: Uitgeest
|
Hier een mooie 148 euro op de mat, 69 waar je 45 mocht.. Wel een leuke foto aan overgehouden 
_________________ Aprilia SX 50 2008 rijdert!
|
zo okt 16, 2011 1:32 pm |
|
 |
rx50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 22, 2011 4:46 pm Berichten: 463 Woonplaats: veenendaal
|
ik gok van de achterkant.... 
|
wo okt 19, 2011 3:49 pm |
|
 |
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
Apriliaaah schreef: mijn rs gaat nu ongeveer 80 dus dat zou betekenen dak me kent. bewijs kwijt ben en een boete van weetikhoeveel ?? stelletje tyfus juten ook.. ja, dan ben je hem kwijt en moet je hem binnen 2 weken weer standaard laten zien op het bureau. Dan krijg je hem gratis terug. Wel krijg je een boete die bij mij 60 euro was voor 79km ofzo. 2e keer op de roller hetzelfde idee met kenteken alleen was het toen €320 voor 106km 
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
wo okt 19, 2011 11:11 pm |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
.
wo okt 19, 2011 11:46 pm |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Verkeerde topic. 
wo okt 19, 2011 11:47 pm |
|
 |
leopard888
ApriliaForum Member
|
MAD L schreef: Apriliaaah schreef: mijn rs gaat nu ongeveer 80 dus dat zou betekenen dak me kent. bewijs kwijt ben en een boete van weetikhoeveel ?? stelletje tyfus juten ook.. kerel, als je gaat opvoeren weet je dat er consequenties aan zitten. ik heb ook niks met de wouten maar dat weet je vantevoren ik vind dat hele boete gedoe voor een te hard lopende brommer echt de grootste kul van alles waar je een boete voor kunt krijgen. wat maakt het uit dat een brommer te hard loopt, het gaat er toch om dat je niet zo hard rijd? veel auto's gaan ook wel 250 of harden en die mogen ook maar 120. maar bij een brommer moet het ineens anders zijn, die regels slaan echt nergens op, gewoon geldklopperij en niks anders, daar gaat het hen alleen maar om. als ze het bij brommers doen moeten ze ook auto's laten begrenzen...want je mag toch niet harder dan 130 dus waarom moeten ze harder rijden? gewoon die lul regels afschaffen van de brommer, laat hen dat geld maar lekker ergens anders vandaan halen, geen subsidies meer op kunst ofzo...
|
vr nov 11, 2011 8:47 pm |
|
 |
|