Auteur |
Bericht |
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
Hoe hard ga je nu dan met welk toerental?
|
zo jan 30, 2005 2:22 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RS-Racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 15, 2004 6:08 pm Berichten: 133 Woonplaats: Fijnaart
|
95 9500 10000 touren
_________________ RS powerrrrrrr lijkt me logisch
|
zo jan 30, 2005 2:30 pm |
|
 |
rs-power
ApriliaForum Member
|
RS-Racer schreef: moet ik dan vereachten dat ik veel harder zal gaan met een getunde cilinder je Cilinder zal iets hoogtoeriger woorden je zal iets meer power hebben en met de juiste vertanding pak je wat Extra kilometers op top maar dit wel allemaal tegenover de prijs van Verhoogde slijtage en en hogere vastloop gevoeligheid  RS-Racer schreef: 95 9500 10000 touren
Je zal ook iets meer toeren draaien :)
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
zo jan 30, 2005 2:30 pm |
|
 |
Robert
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 29, 2004 10:35 pm Berichten: 461 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: zutphen
|
rs-power schreef: Robert schreef: ligt grotendeels ook aan je andere spullen, ik denk dat een opmaat pijp meer zal schelen dan wat getune, een combo van dat is ideaal natuurlijk. Gelijk carburateur groter... Cilinder tunen is meer d epuntjes op de I zetten als je alles hebt om het laatste extra vermogen eruit te halen  en Op Maat hoeft niet altijd het beste te presteren is al bewezen in de scooter wereld (o.a Door Mol van Koopmanstuning)
Een op maat, als je de juiste berekeningen maar toepast, en vooral de juiste toerentallen en vermogensafgiften etc, zal dat altijd beter lopen dan een fabrieksuitlaat, het is vaak net dat kleine stukje korter langer of dikker.
MAargoed, ik vind nog steeds dat werner zich moet bewijzen, ik kan ook wel zeggen dat ik tientallen cilinders succesvol heb getuned en toegepast, maar wie zal me geloven? Timingen wil ik ruiken, poortmappen bekijken, setupjes etc etc
_________________ Wat niet past, lassen we vast! Mijn Cross RX Jägermeister RX zie ook veel Aprilia RX en cross dingen op http://www.wejewel.nl
|
zo jan 30, 2005 5:49 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rs-power
ApriliaForum Member
|

Robert schreef: rs-power schreef: Robert schreef: ligt grotendeels ook aan je andere spullen, ik denk dat een opmaat pijp meer zal schelen dan wat getune, een combo van dat is ideaal natuurlijk. Gelijk carburateur groter... Cilinder tunen is meer d epuntjes op de I zetten als je alles hebt om het laatste extra vermogen eruit te halen  en Op Maat hoeft niet altijd het beste te presteren is al bewezen in de scooter wereld (o.a Door Mol van Koopmanstuning) Een op maat, als je de juiste berekeningen maar toepast, en vooral de juiste toerentallen en vermogensafgiften etc, zal dat altijd beter lopen dan een fabrieksuitlaat, het is vaak net dat kleine stukje korter langer of dikker. MAargoed, ik vind nog steeds dat werner zich moet bewijzen, ik kan ook wel zeggen dat ik tientallen cilinders succesvol heb getuned en toegepast, maar wie zal me geloven? Timingen wil ik ruiken, poortmappen bekijken, setupjes etc etc
De extreme PK scoots rjden zowat allemaal met fabrieksuitlaten
Mol (iemand die er toch veel verstand van heeft) heeft op zijn berkeningen 2 uitlaten laten berekenen en maken en beide hadden minder dan de MHR team uitlaat zelf ene keer een PK minder andere keer 0,7 pk minder
en idd van werner wil ik ook eens bewijs zien horen 
|
zo jan 30, 2005 6:14 pm |
|
 |
RS-Racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 15, 2004 6:08 pm Berichten: 133 Woonplaats: Fijnaart
|
kan ik met eeen getunde 50cc wheelies trekken of heb ik dan echt 70 nodig
_________________ RS powerrrrrrr lijkt me logisch
|
zo jan 30, 2005 10:43 pm |
|
 |
Robert
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 29, 2004 10:35 pm Berichten: 461 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: zutphen
|
waarom verwijder je mijn post werner?
Ik wil timingen zien, en onderbouwd.
Iedereen kan wel zeggen dat hij suc6 vol 10tallen cilinders heeft getuned, maar alles voor zichzelf houd want blabla.
Als jij een cilinder tuned en verkoopt, geef je je geheim al weg. Dus waarom niet plaatsen op een forum.
Maar ik kan me niet voorstellen dat je echt kan tunen, je had ook al geen antwoorden op mijn eurokit topic...
_________________ Wat niet past, lassen we vast! Mijn Cross RX Jägermeister RX zie ook veel Aprilia RX en cross dingen op http://www.wejewel.nl
|
ma jan 31, 2005 1:45 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rs-power
ApriliaForum Member
|
Robert schreef: waarom verwijder je mijn post werner?
Iedereen kan wel zeggen dat hij suc6 vol 10tallen cilinders heeft getuned, maar alles voor zichzelf houd want blabla.
Als jij een cilinder tuned en verkoopt, geef je je geheim al weg. Dus waarom niet plaatsen op een forum.
Maar ik kan me niet voorstellen dat je echt kan tunen, je had ook al geen antwoorden op mijn eurokit topic...
Ik hoor om eerlijk te zijn ook nooit van iemand van een ''Werner Tuned" cil heeft die een hoop vermogen heeft geleverd en dat daadwerkelijk bewezen is
Van Goot hoor je een Hoop en kijk eens naar het aantal Jubbega Kanditdaten de helft ervan is door Goot getuned 
|
ma jan 31, 2005 3:08 pm |
|
 |
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
Robert schreef: waarom verwijder je mijn post werner?
ik jouw post verwijderen ?  zie je ze vliegen ofzo ?
|
ma jan 31, 2005 3:16 pm |
|
 |
[YRT]
ApriliaForum Member
|
rs-power schreef: Robert schreef: waarom verwijder je mijn post werner?
Maar ik kan me niet voorstellen dat je echt kan tunen, je had ook al geen antwoorden op mijn eurokit topic... Ik hoor om eerlijk te zijn ook nooit van iemand van een ''Werner Tuned" cil heeft die een hoop vermogen heeft geleverd en dat daadwerkelijk bewezen is Van Goot hoor je een Hoop en kijk eens naar het aantal Jubbega Kanditdaten de helft ervan is door Goot getuned 
jij blij 
|
ma jan 31, 2005 3:16 pm |
|
 |
rs-power
ApriliaForum Member
|
Robert heeft gelijk heb het weer door 
|
ma jan 31, 2005 3:23 pm |
|
 |
[YRT]
ApriliaForum Member
|
rs-power schreef: Robert heeft gelijk heb het weer door 
jup ik ook bekijk het ff lekker.....
|
ma jan 31, 2005 3:28 pm |
|
 |
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
Nou niet lullen, werner heeft geen post verwijderd noch verplaatst. Ja dit kan ik zien in mijn logs. Maargoed de vraag staat nog steeds denk ik.
|
ma jan 31, 2005 5:20 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rs-power
ApriliaForum Member
|
RS-Racer schreef: kan ik met eeen getunde 50cc wheelies trekken of heb ik dan echt 70 nodig
je moet wel een Knal aan je stuur geven en beetje naar achteren zitten
beter ga je gewoon voor een 70cc Dr
|
ma jan 31, 2005 5:36 pm |
|
 |
Robert
ApriliaForum Member
|
cebess schreef: Nou niet lullen, werner heeft geen post verwijderd noch verplaatst. Ja dit kan ik zien in mijn logs. Maargoed de vraag staat nog steeds denk ik.
phpbb2 forums hebben geen log...maargoed, al bij al, kan je beter een 70cc kopen of een goeie uitlaat, ipv een 50 snel te gaan tunen.
Bij een 50cc mis je gewoon snel koppel, of je moet alles echt heel hoog laten tunen, dat je max 14-15k gaat draaien, en je max pk op 11.000 ligt ofzo.
|
ma jan 31, 2005 6:06 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|