Auteur |
Bericht |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
Wie is jullie?
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
ma dec 13, 2004 9:23 pm |
|
|
Bullet
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 01, 2003 7:37 pm Berichten: 223 Afbeeldingen: 45 Woonplaats: Almere
|
Fast-Rider schreef: Jonge je denkt wat je zelf wilt. Als je het dan ook nog eens fatsoenlijk zou kunne praten ipv. altijd een grote muil te geven En hij moet wel uitgekotterd worden want anders werkt de hele zooi niet eens. Heb ik het nog over gehad mee een member van een engels forum die hem had gekocht
nou blijkbaar weet je het beter, dus vertel mij ff waarom het niet zou werken als je blokje niet uitkotterd.
want daar ben ik nu wel benieuwed naar.
_________________ B.T. [Bullet Tuning]
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=2676&start=0
|
ma dec 13, 2004 9:32 pm |
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
|
Bullet schreef: Fast-Rider schreef: Jonge je denkt wat je zelf wilt. Als je het dan ook nog eens fatsoenlijk zou kunne praten ipv. altijd een grote muil te geven En hij moet wel uitgekotterd worden want anders werkt de hele zooi niet eens. Heb ik het nog over gehad mee een member van een engels forum die hem had gekocht nou blijkbaar weet je het beter, dus vertel mij ff waarom het niet zou werken als je blokje niet uitkotterd. want daar ben ik nu wel benieuwed naar.
am6 blokken hoeven toch neit gekotterd te worden
speed en cross passen er ook zo op en op scooter blokken meot ervoor worden gekotterd
en ik heb wel eens me roze top op een piagio blok gezet (was niet rijdend hoor) maar je ziet hij past wel op een gekotterd scooterblok en niet een een niet gekotterde am6 is de maat volgens mij al gewoon goed voor dat soort cilinders
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
di dec 14, 2004 7:34 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
Check www.apriliaforum.com
ff naar forum gaan dan naar rs50. daar is een topic wat over deze cilinder gaat en hij zij het.
En miss ligt het ook wel aan het soort blok omdat ze vanaf 2002 bergensd zijn enzo.
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
wo dec 15, 2004 6:55 pm |
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
|
Fast-Rider schreef: Check www.apriliaforum.comff naar forum gaan dan naar rs50. daar is een topic wat over deze cilinder gaat en hij zij het. En miss ligt het ook wel aan het soort blok omdat ze vanaf 2002 bergensd zijn enzo. ik denk dat bullit feiten erover wou aangezien jij meteen kwam met blok moet gekotterd worden Citaat: on 2002 models and newer there is this edge that block for some sylinders, this edge must be gone!
De rand moet alleen weg gekotterd wordt hij niet en daar had jij het ook vandaan wat jij nu pas in je reply zet dus please zeg niet volgende keer Bullet ben je nou zo dom hier w8ff ik citeer ff wat je zei Fast-Rider schreef: Jonge je denkt wat je zelf wilt. Als je het dan ook nog eens fatsoenlijk zou kunne praten ipv. altijd een grote muil te geven En hij moet wel uitgekotterd worden want anders werkt de hele zooi niet eens. Heb ik het nog over gehad mee een member van een engels forum die hem had gekocht
je gaf zeg een grote muil over iets wat je zelf zo zeker van was en nu toch maar blijkt dat je het fout had
dus zeg volgende keer het netjes of zeg niks we zijn niet op dit forum om dit soort acties uit te halen
Blok wordt dus niet gekotterd mensen alleen de krukas kamer wordt aangepast ivm de grotere omwentelingen van de krukas wangen (lange slag)
|
wo dec 15, 2004 7:20 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
jongens houden we het wel gezellig hier....
|
wo dec 15, 2004 7:25 pm |
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
|
Werner [YRT] schreef: jongens houden we het wel gezellig hier....
ik zeg toch ook zeg het de volgende keer netjes.. wernertje
|
wo dec 15, 2004 8:18 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
|
wo dec 15, 2004 10:22 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
Moet je het goed citeren. want ik zeg idd dat hij een gote muil geeft omdat hij ook op een normale manier dat kan zeggen ipv zo te bginnen.
Citaat: das niet uitkotteren grapjas,
Als tie it dan op een nomale manie brnegt.
En ik heb nergens gezget dat ik gelijk heb alleen dat je moet geloven wat je zelf wilt. en moet denken wat je zelf wilt.
Ligt er maar net aan hoe je het opvat denk ik zomaar.
Maar zoals jij zei Rs-power. Kan het best dat hij het dan over een scooter blok heb gehad. want er is nog ene topic waarin hij wel zegt over da uitkotteren. maar dna heb ik dat miss door elkaar gehaald.
Mja als julle het graag horen. sorry he
Hoewel ik vin dat ik niet fout zit want k geef niemand gelijk of ongelijk. k zeg alleen wat kl gelezen heb
|
wo dec 15, 2004 10:40 pm |
|
|
Bullet
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 01, 2003 7:37 pm Berichten: 223 Afbeeldingen: 45 Woonplaats: Almere
|
Fast-Rider schreef: Moet je het goed citeren. want ik zeg idd dat hij een gote muil geeft omdat hij ook op een normale manier dat kan zeggen ipv zo te bginnen. Citaat: das niet uitkotteren grapjas,
Als tie it dan op een nomale manie brnegt. En ik heb nergens gezget dat ik gelijk heb alleen dat je moet geloven wat je zelf wilt. en moet denken wat je zelf wilt. Ligt er maar net aan hoe je het opvat denk ik zomaar. Maar zoals jij zei Rs-power. Kan het best dat hij het dan over een scooter blok heb gehad. want er is nog ene topic waarin hij wel zegt over da uitkotteren. maar dna heb ik dat miss door elkaar gehaald. Mja als julle het graag horen. sorry he Hoewel ik vin dat ik niet fout zit want k geef niemand gelijk of ongelijk. k zeg alleen wat kl gelezen heb
mja volgens mij had je me verkeerd begrepen, maar zo reageer ik altijd :)
maarja je moet tegenwoordig ook niet alles geloven wat je leest ;-)
_________________ B.T. [Bullet Tuning]
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=2676&start=0
|
wo dec 15, 2004 10:57 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
Kijk dat kan ook natuurlijk. Maa het kwam op mij een beetje vijandig over zeg maar . Mja maak verder nieuit er is verder nix aan het handje enhet is nou tog uitegepraat
|
wo dec 15, 2004 11:06 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
bullet komt al jaren vijandig over maar dat went wel je moet gewoon denken thijs = lief
|
do dec 16, 2004 5:14 pm |
|
|
RS-Racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 15, 2004 6:08 pm Berichten: 133 Woonplaats: Fijnaart
|
Heej ik heb nu een hebo manston vertikaal minarelli op jet oog maar is dit nu een scootercilinder? of pas tie op am 6
_________________ RS powerrrrrrr lijkt me logisch
|
wo apr 06, 2005 1:53 pm |
|
|
RS_70_power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 19, 2004 1:03 pm Berichten: 431 Woonplaats: Wormerveer
|
jongens waar kan je die simonini kopen ? plaats ff een link alsjeblieft.
_________________ www.club-racing.nl
|
wo apr 06, 2005 5:03 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
RS-Racer schreef: Heej ik heb nu een hebo manston vertikaal minarelli op jet oog maar is dit nu een scootercilinder? of pas tie op am 6
Nee dat is een scoottah cilinder
|
wo apr 06, 2005 7:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
|