[ samenvatting
]
Zoals jullie al wisten is mijn RS opgevoerd!
Ik had eerst een 16 mm caburateur bij een 50 cc snelle cilinder gekocht.
Dealer vertelde er bij dat het perfect bij elkaar paste.
Alles er op gezet, RS stond compleet te flippen.
Bij 1 x gas schoot hij in de toeren en bleef hij daar extreem lang in hangen wanneer je het gas weer los liet.
Daarna wanneer hij rond de 2500 toeren liep ging hij uit.
Later na veel gepruts met de sproeiers de oude 12 mm caburateur er op gezet en de brommer loopt weer heerlijk.
Terug naar de dealer met als klacht het volgende:
Kreng is niet stationair te krijgen enz. zit 1 stelschroefje op en geen stelschroefje voor de lucht.
Wouden we graag een 16 of hogere caburateur met twee stelschroefjes en de voorgaande 16 ( rot ding ) weer terug brengen.
Wat zeggen ze? Nee kunnen we niet doen je geeft niet aan wat er stuk is.
Ik zeg moet je luisteren ik zeg ook niet dat hij stuk is, ik zeg dat hij niet af te stellen is met deze cilinder + rest van de setup.
MIJN VRAAG:
Iemand hier met een dellorto caburateur SHA 16.16 G COD.2152?
in combinatie met een 50 cc snel? wat wel stationair wil?
Of is er iemand die ervaring met deze caburateur heeft?