HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu zo jan 05, 2025 3:31 pm

Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 Opvoeren tot? 
Auteur Bericht
Filipino
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Als je gaat begrenzen (dmv electronische begrenzing, speciaal voor rollerbanken) kan je beter maximaal 20 km/u begrenzen.

Dus bv
Brommer loopt 90 begrenzen op 70
Brommer loopt 80 begrenzen op 65

Beetje in die trend, aangezien de politie het anders direct merkt (in 8 van de 10 gevallen). En als je brommer 100 loopt kun je het begrenzen naar mijn idee beter uit je hoofd zetten, lukt toch bijna nooit.

En het merk cilinders dat de RS van '05 hebben zijn volgens mij DR cilinders, wat weer onderdeel is van Top performance, en volgens mij is het dan ook gewoon een 50CC Top performance met begrensde uitlaatpoort, maar niet zo erg als bij de gilardoni 1. Maar goed, dat is wat ik allemaal op internet heb opgezocht enzo he ;)

wo okt 18, 2006 9:00 pm
Profiel WWW
mblover
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Filipino schreef:
Als je gaat begrenzen (dmv electronische begrenzing, speciaal voor rollerbanken) kan je beter maximaal 20 km/u begrenzen.

Dus bv
Brommer loopt 90 begrenzen op 70
Brommer loopt 80 begrenzen op 65

Beetje in die trend, aangezien de politie het anders direct merkt (in 8 van de 10 gevallen). En als je brommer 100 loopt kun je het begrenzen naar mijn idee beter uit je hoofd zetten, lukt toch bijna nooit.

En het merk cilinders dat de RS van '05 hebben zijn volgens mij DR cilinders, wat weer onderdeel is van Top performance, en volgens mij is het dan ook gewoon een 50CC Top performance met begrensde uitlaatpoort, maar niet zo erg als bij de gilardoni 1. Maar goed, dat is wat ik allemaal op internet heb opgezocht enzo he ;)

ja zo begrenzen bedoel ik ook.
maar 80 naar 60 scheelt best pegels.
120 naar 100 boeit geen zak, bank gaat toch nie verder als 2....

verder liep std ontgrenste cil van tzr 05 erg traag, kan goed hetzelfde zijn als rs, en is ook geen gila.

wo okt 18, 2006 9:05 pm
Profiel
Nightmare5
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
mblover schreef:
als je een brommer hebt die met pijn en moeite met wind en de rug en storm mee 75 haalt dan heb je echt nog geen 2kw hoor.

50cc valt overigens nog behoorlijk te begrenzen, dat de boetes acceptabel blijven.

70cc = 2kw in 3e versnelling ofzo en begrenzen is nog steeds bijna 2 of hij gaat stotteren als een idioot....

Niet lullig bedoeld maar een jongen hier in de buurt ging van de rollerbank af in z'n 3 met een 50cc standaard 12mm carb en een Yasunni HMR2....
Dus 70cc zou mogelijk er nog eerder van af gaan met een beetje pech...

- Team H-p-c.nl -

wo okt 18, 2006 10:55 pm
Profiel WWW
mblover
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Nightmare5 schreef:
mblover schreef:
als je een brommer hebt die met pijn en moeite met wind en de rug en storm mee 75 haalt dan heb je echt nog geen 2kw hoor.

50cc valt overigens nog behoorlijk te begrenzen, dat de boetes acceptabel blijven.

70cc = 2kw in 3e versnelling ofzo en begrenzen is nog steeds bijna 2 of hij gaat stotteren als een idioot....

Niet lullig bedoeld maar een jongen hier in de buurt ging van de rollerbank af in z'n 3 met een 50cc standaard 12mm carb en een Yasunni HMR2....
Dus 70cc zou mogelijk er nog eerder van af gaan met een beetje pech...

Geloof ik eerlijk gezegd niet.
70cc met 16dell std (tzr) en hmr2 haalt het in de 3e versnelling ja, en daar heb ik (helaas) ervaring mee. Bij hem zal misschien 4bak of 5bak blok zijn, maar in de 3 vd 6 versnellingen op 2kw met een ori 50cc lijkt me een beetje sterk eerlijk gezegd.

edit: "hier in de buurt" als in roddeldorp oid? + beetje pats gedrag van ik ben sneller ofzo?
Bij mij ging het toen ook rond, en van 2kw in 3e versnelling werd uiteindelijk gemaakt dat ik de bank kapot getrokken had ofzo...

do okt 19, 2006 1:04 am
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2