Auteur |
Bericht |
aprilia-repsol
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 27, 2005 12:33 pm Berichten: 39 Woonplaats: limburg
|
was ook een iets sneller crosser als normaal he,
en ut is egt waar, we hebben hem al eens op een dyno bank gezet, en haddie vent zon klem oppe bougiekabel ergens gezet zodat ie toeren kon meten , en ut is egt waar btw, @ rs power weet jij er dan iets van af van die dingen?
_________________ kijk ook even op mijn website.
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoot ... p?id=29072
Mijn rs en ik begrijpen elkaar heel goed, hij zeurt niet over mijn drankprobleem en ik niet over het zijne:d.
|
do apr 28, 2005 4:48 pm |
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 01, 2004 8:31 pm Berichten: 519
|
Fast-Rider schreef: rs-power schreef: aprilia-repsol schreef: membraam inlaat, helemaal getuned cilinder ong. 12 spoelpoorten (die cilinder was ongeveer 1 groot spoelgat, nix alleen van de zijkanten spoelen, neenee rondom de hele cilinder, overal overstroom kanalen.), er zat een yamaha dt 80 cdi op , carters getuned, normaal ¨orgineel¨hebben ze ongeveer 28 pk (das al nie normaal meer voor een 80 cc) die van mij had iets meer, deze trok de 600cc 4takt moter van pap tot ongveer 100km/u uur der uit makkelijk, nie normaal tis egt nie te vergelijke met een gewone motor. die 250 cc is ook snel 50 pk ong maar die heeft vooral heel veel trekkracht meer, in versnelling 3-4 nog met gemak op het achterwiel trekke nou als hij eem mebraan inlaat heeft kan die het schudden om 17000 rpm te draaien boven de 1600 blijven je platen zweven er wordt teveel geblaat True Veel teveel. ik denk dan altijd maar zo: Ik zeg maar nix. want je wint het tog nooit aprilia-repsol schreef: was ook een iets sneller crosser als normaal he, en ut is egt waar, we hebben hem al eens op een dyno bank gezet, en haddie vent zon klem oppe bougiekabel ergens gezet zodat ie toeren kon meten , en ut is egt waar btw, @ rs power weet jij er dan iets van af van die dingen? Fast-Rider schreef: True Veel teveel. ik denk dan altijd maar zo: Ik zeg maar nix. want je wint het tog nooit
Dus als ik een iets snellere RS heb dan normaal zweven mijn platen ook neit bij de 17k
want dat is wat jij zegt nu de crosser is iets sneller dan normaal maar wat heeft dat te maken met membraan platen die dan opeens niet zweven bij die crosser @ 17k
bij elke membraan inlatige brommer zweven ze boven de @ 16k
en als hij op zo een ''Tovami'' bank heeft gestaan heeft die ook vast wel een ''Tovami bank'' uitdraai gehad
kan je die niet ff posten?
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
do apr 28, 2005 5:32 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
Wat heb ik er mee te maken .
Maar je kunt dat zweven tog tegen gaan door dikkere platen te gebruiken?
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
do apr 28, 2005 7:11 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
als ze zweven dan kan het toch nog wel lopen?
|
do apr 28, 2005 7:13 pm |
Persoonlijk album
|
|
Bullet
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 01, 2003 7:37 pm Berichten: 223 Afbeeldingen: 45 Woonplaats: Almere
|
Fast-Rider schreef: Wat heb ik er mee te maken . Maar je kunt dat zweven tog tegen gaan door dikkere platen te gebruiken?
nee heeft geen zin.
@cebess: nou als je membraan kleppen blijven zweven heb je ook geen carterdruk meer.
_________________ B.T. [Bullet Tuning]
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=2676&start=0
|
do apr 28, 2005 9:11 pm |
|
|
apriliars50power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 31, 2004 7:44 pm Berichten: 162
|
dus als het ware heb het gewoon geen zin om op een straat rs'je die ducatie cdi te gaan ontgrensen?
ik kan niet eens bij de 11000 a 12000 rpm komen denk dat hij beetje verzuipt met 95 sproeier in 19 mm carb..
|
do apr 28, 2005 10:09 pm |
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 01, 2004 8:31 pm Berichten: 519
|
Fast-Rider schreef: Wat heb ik er mee te maken . Maar je kunt dat zweven tog tegen gaan door dikkere platen te gebruiken?
ik bedoelde ermee dat je gelijk had erop ingaan en er iets van zeggen dat je het toch niet wint bij dit soort personen
drom had ik jou reply geqoute
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
do apr 28, 2005 11:29 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
rs-power schreef: Fast-Rider schreef: Wat heb ik er mee te maken . Maar je kunt dat zweven tog tegen gaan door dikkere platen te gebruiken? ik bedoelde ermee dat je gelijk had erop ingaan en er iets van zeggen dat je het toch niet wint bij dit soort personen drom had ik jou reply geqoute
Ow ok sorry k zat ff in de war dan
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
vr apr 29, 2005 10:28 am |
|
|
jbspecial
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 22, 2006 11:22 pm Berichten: 2 Woonplaats: Zutphen
|
Ja en , wat maakt het uit dat je membraan gaat zweven ?
Als een cilinder uilaat combinatie goed is blijft de spoeling intact met openstaande membraankleppen !! (bij het hoge toerental)
Het enige gevaar is , dat de kleppen moe worden en op het laatst breken of kapotgeslagen worden.
Mijn 50cc oldtimerracer draait ook 16500 toeren met membraan op cilinder.
Het is een minarelli P6 blok (close bak)met een gilardoni2 50cc (getuned) van een AF 1 erop.
Dit samen met eigenbouw/berekende uitlaat en 26 mm dellorto .
Ontsteking is motoplat binnenloper.
Topsnelheid is 130 km/u
_________________ I like the sound of a screaming 2-stroke
|
ma feb 12, 2007 11:32 pm |
|
|
sbk racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 03, 2006 10:40 am Berichten: 119 Woonplaats: waterlandkerkje, zeeland
|
ik heb zelf een ktm 125cc. crossmotor dat ding is op trekkracht gemaakt niet op snelheid. en hij is tuned op 48.7pk Bij ruud frederiks
maar als ik volgas zit. komt een goed opgevoerde rs my voorbij
_________________ |!|!|!|I Ð0n'T ÐRíVé FáSt I JúSt FlY L0W|!|!|!|
je bent pas een man alsje rossie eruit rijden kan
|
zo feb 18, 2007 1:18 pm |
|
|
|