Auteur |
Bericht |
MX-Arjen
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 8:39 pm Berichten: 40 Woonplaats: Ter Apel
|
lorenzo 666 schreef: jhonyke schreef: en hoe krijgen jullie je uitlaat van je cil?? met mn inbussleutels kan ik er niet aan omdat mn frame in de weg zit moet je ff schuin je imbus erin doen en eerst stukkies ff kleine slaagjes maken schuin duurt lang maar dan gaat ie eraf;) luchtfilter ontgrenzen, is dat alleen maar herrie of ook prestatie? en waar is die eigelijk precies begrenst want daar ben ik nog niet uit carb begrenzing heb ik er nog niet uit (als die erin zit op gpr wel dus zal haast wel Klik hier maar (sorry voor externe link maar het is wel handig om te weten) welke sproeiers hebben jullie allemaal? ik heb 86 met giannelli en verder niet aan luchtschroef etc gezeten en ik heb het idee dat ie te groot is want onderin toeren gaat ie langzamer dan standaart
andere cdi, op je cdi zit een soort van begrenzer.
Zit met hetzelfde probleem namelijk!
En het komt er ook door omdat het spul van tegenwoordig ontiegelijk hoogtoerig is.
|
wo nov 14, 2007 10:28 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
hoe wou je andere cdi erop zetten? ofzo
spul is idd hoogtoerig zeker met die giannelli
wo nov 14, 2007 10:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
jhonyke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 24, 2007 9:19 pm Berichten: 201 Woonplaats: ekeren
|
Citaat: carb begrenzing heb ik er nog niet uit (als die erin zit op gpr wel dus zal haast wel Klik hier maar (sorry voor externe link maar het is wel handig om te weten)
zit deze carb begrenzing ook op aprilia my06 ??
anders zal ik hem direct verwijderen
_________________ het enigste dat me van de meisjes kan houden is een aprillia
-typfouten voorbehouden-
|
wo nov 14, 2007 11:18 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
wo nov 14, 2007 11:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
lilhugo
ApriliaForum Member
|
ik ben hem op mijn rs niet tegen gekomen heb um wel us waar 2dehands maar volgens mij het nieuweste derbi blok niet je kan natuurlijk ff gaan kijken ma ik wordt ook niet goed van dat die alleen hoogtoerig lekker trekt rustig rijden is niet egt lekker dan
|
do nov 15, 2007 12:34 am |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
neej dat hoogtoerige bevalt me niet echt als je rustig MOET rijden, net zoals vanmorgen ik ga leuk naar school voor projectdag ik trek hem vol open in de straat zie ik ineens stuk of 15 a 20 politie agentjes lopen dus ik als een malle een zijstraat ingedoken en kijke wat ze ginge doen, blijve ze voor me school staan dus ik dacht van oh kut en nou dus ik besloot het erop te gokken en in z'n 6 het schoolplein op te rijden, bleek dus achteraf dat ze kwamen voor project van vmbo klas, maar ze stonden me wel allemaal aan te kijken:S zeker toen die weer begon te stotteren:S
ik zal morgen wel kijken naar carb begrenzing of ie erin zit en zoizo moet ik verder afstellen maar ik heb nog niet aan luchtschroef gezeten maar dat moet zeker wel?
do nov 15, 2007 12:40 am |
Persoonlijk album
|
|
lilhugo
ApriliaForum Member
|
Jah maar dit is meer voor je gas reactie ik vin wel dat je er kut bij kan met een schroeven draaier ik denk dat het brobleem tog wel een beejte blijft. ik vin het hoogtoerig meer vervelnd bij nat weer wat we nu elke keer hebben dan is rustig rijden tog even wat veiliger. maar ik denk haast niet dat die carb begreanzer der op zit de eerste derbi blok op de gpr 2004 had een 14 mm carb en nu het nieuwe blok dus een 17,5
|
do nov 15, 2007 10:29 am |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
ja maar daarom heeft juist 17,5 carb begrenzing omdat ie anders teveel door laat maar zoals ik al gezegd heb ik kijk vanmiddag wel
do nov 15, 2007 4:18 pm |
Persoonlijk album
|
|
jhonyke
ApriliaForum Member
|
ik heb geen begrenzer gevonden in de carb aan de kant van de luchtfilter zoals beschreven op de site.
ook niet in de luchtfilter.
alleen heb ik gevonden dat de luchtfilter enorm veel plaats inneemt en verschrikkelijk vettig is .
-typfouten voorbehouden-
|
do nov 15, 2007 10:48 pm |
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Begrenzer in luchtbak is anders een vernauwing aan de inlaatkant.
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
do nov 15, 2007 10:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
jhonyke
ApriliaForum Member
|
heb ik niet gezien dan .
zeker dat die erin zit ??
verwijder ik hem ineens
-typfouten voorbehouden-
|
do nov 15, 2007 10:55 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
ik heb ook geen begrenzer in carb gevonden
in luchtfilter heb ik nie gekeke omdat dit alleen meer herrie is en geen vermogenswinst dus die zo gelaten
do nov 15, 2007 10:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
jhonyke
ApriliaForum Member
|
zou het mogelijk zijn om dat sij takje dicht te knijpen met een grote tang ??
-typfouten voorbehouden-
|
do nov 15, 2007 11:02 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
hmm zou kunnen ja maar je kan hem er beter af halen en dichtlassen anders kan je idd dichtknijpen kan volges mij aant begin en aan het eind net wat je wil
correct me if i'm wrong
do nov 15, 2007 11:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
Als je sterk genoeg bent wel, maar perfect dicht krijg je het zo natuurlijk nooit.
Wil je het perfect doen dan slijp je hem eraf en las je het gat dicht.
do nov 15, 2007 11:04 pm |
|
|
|