Auteur |
Bericht |
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
Wat zijn de "te verwachten" prestaties van een 74cc polini W-poort, 21mm dell, en een bidalot race uitlaat?
AM5 blokje.
_________________ bier is lekker
|
ma mei 05, 2008 9:02 pm |
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
polini W-poort = 70 cc
toch
het zal wel behoorlijk lekker blazen voor straat-setup, meer kan ik er ook niet over zeggen
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
ma mei 05, 2008 11:45 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
floRiS50 schreef: polini W-poort = 70 cc het zal wel behoorlijk lekker blazen voor straat-setup, meer kan ik er ook niet over zeggen
47mm boring = 68cc
je zal een erg lekker lopende straatsetup hebben met vrij veel koppel, een toerenbeuker moet je niet verwachten, maar dat is ook niet nodig
_________________
|
di mei 06, 2008 11:07 am |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
*Thomas* schreef: floRiS50 schreef: polini W-poort = 70 cc het zal wel behoorlijk lekker blazen voor straat-setup, meer kan ik er ook niet over zeggen 47mm boring = 68cc
niet zo nauwkeurig doen hoor gewoon 70 cc in de volksmond
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
di mei 06, 2008 8:00 pm |
|
|
kleine_duivel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 02, 2008 7:36 pm Berichten: 152
|
heb nog een 19mm phvb liggen....
leuk voor op m'n rs ?
origineel ontgrenst
_________________ aprilia rs 50 bouwjaar 2003 !
|
di mei 06, 2008 8:05 pm |
|
|
Dutchy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 15, 2008 12:06 am Berichten: 347
|
zal wel beter optrekken ja. Maar ik weet nie zeker of een phvb een scootercarb is of niet. Beter regel je een phbg die hebben een betere gasreactie en zijn voor schakels
_________________ RS Gp1 Nero
|
di mei 06, 2008 11:25 pm |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
Dutchy schreef: zal wel beter optrekken ja. Maar ik weet nie zeker of een phvb een scootercarb is of niet. Beter regel je een phbg die hebben een betere gasreactie en zijn voor schakels
wat is verschil tussen phvb en phbg dat gasreactie ander is? is toch allebei rondschuif?
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
di mei 06, 2008 11:55 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
Royal Club schreef: Dutchy schreef: zal wel beter optrekken ja. Maar ik weet nie zeker of een phvb een scootercarb is of niet. Beter regel je een phbg die hebben een betere gasreactie en zijn voor schakels wat is verschil tussen phvb en phbg dat gasreactie ander is? is toch allebei rondschuif?
als het een scootercarb is kan de gasreactie varieren
_________________
|
di mei 06, 2008 11:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
*Thomas* schreef: Royal Club schreef: Dutchy schreef: zal wel beter optrekken ja. Maar ik weet nie zeker of een phvb een scootercarb is of niet. Beter regel je een phbg die hebben een betere gasreactie en zijn voor schakels wat is verschil tussen phvb en phbg dat gasreactie ander is? is toch allebei rondschuif? als het een scootercarb is kan de gasreactie varieren
apart. nooit van gehoord
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
di mei 06, 2008 11:59 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
belgische logica.
|
wo mei 07, 2008 12:17 am |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
ben ik nou zo verkeerd ah redeneren?
edit:
ja
_________________
|
wo mei 07, 2008 12:21 am |
Persoonlijk album
|
|
RS_LOVER
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 13, 2006 6:29 pm Berichten: 53 Woonplaats: Oudebosche
|
oke, dit moet ikvragen voor een vriend van mij;
is een prorace 50 uitlaat goed te gebruiken (lees: snel) voor op een orgienele 50cc (nieuw type blok)
17,5 carb btw
ik denk zelf van niet, maar hij wil het van meer mensen weten
|
vr jun 20, 2008 8:52 pm |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
sinds wanneer bestaat er een 50cc pro race uitlaat?
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
vr jun 20, 2008 8:53 pm |
|
|
11martijn11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 10, 2008 6:26 pm Berichten: 485
|
Nee, prorace is veeel en veels te hoogtoerig.. neem een r1 oid..
|
vr jun 20, 2008 8:54 pm |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
11martijn11 schreef: Nee, prorace is veeel en veels te hoogtoerig.. neem een r1 oid..
r1 is sloom. hmr2 is schnellah.
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
vr jun 20, 2008 8:55 pm |
|
|
|