ik heb de vraag als ik een 70 cc er op zet moet ik dan me Carter Uitkotteren op het verschil te merken met een50 cc en moet ik dan mijn uitlaat ook vervangen ?? want als je hem uitkoot en er moet straks weer een 50 cc op is dat niet handig want dan loopt hij slecht d8 ik of heb past neit
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
Dat kotteren is toch alleen die carter begrenzing eruit? Volges mij hoef je ten eerste die begrenzing er niet uit te halen omdat de meeste cilinders wel passen, en anders merk je er denk ik niet veel van als je weer 50cc gaat rijden.
volgens mij is dat uitkotteren oferbodig voor gewoon straat gebuik en catter begrenzing hep ik nog nooit last van gehad met am6 ik kon zo wel mijn rozetop en mij aircal 70 zonder probleemen monteeren
_________________ jongens ben zwaar dislectie s het is soms moeilijk te leezen maar aub geen lulige op merkingen bedank als vast
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum