|
Auteur |
Bericht |
Wouzziej
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 10, 2005 1:35 pm Berichten: 216 Woonplaats: Delft
|
lagel schreef: Wouzziej schreef: HexSpammer schreef: Wouzziej schreef: dames het gaat hier over RV4 setups Is toch al niet meer belangrijk lijkt me voor die jongen... Mijn toestemming is er iig om ook van rsjes te posten en jouw toestemming is wet? nou denk het ff niet...anders word er maar een nieuw topic aangemaakt want dit is alleen bedoeld voor rv4. jij zou hier toch niet meer komen.
lagel krijg je aub de graftyfus ik hoop egt dat jij jezelf doodrijd op die kutbrommer van je
|
za apr 01, 2006 10:52 am |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
Wouzziej, waarschuwing te pakken.
Nog een keer zo'n uitspraak en je hebt een ban.
|
za apr 01, 2006 11:02 am |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
Wouzziej schreef: lagel schreef: Wouzziej schreef: HexSpammer schreef: Wouzziej schreef: dames het gaat hier over RV4 setups Is toch al niet meer belangrijk lijkt me voor die jongen... Mijn toestemming is er iig om ook van rsjes te posten en jouw toestemming is wet? nou denk het ff niet...anders word er maar een nieuw topic aangemaakt want dit is alleen bedoeld voor rv4. jij zou hier toch niet meer komen. lagel krijg je aub de graftyfus ik hoop egt dat jij jezelf doodrijd op die kutbrommer van je
ben jij wel helemaal goed bij pannekoek?????
Doe normaal man
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
za apr 01, 2006 11:05 am |
|
|
danlen
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 14, 2005 6:01 pm Berichten: 645 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Staphorst
|
Citaat: lagel krijg je aub de graftyfus ik hoop egt dat jij jezelf doodrijd op die kutbrommer van je
ja doe ff normaal man
_________________ Hola , Como Estas ?
|
za apr 01, 2006 11:08 am |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
als ik het eerlijk mag zeggen. vind ik doodverwensingen erg genoeg voor een gelijke ban.
Zulke mensen weten absoluut niet waar ze over praten of waar ze mee bezig zijn
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
za apr 01, 2006 11:13 am |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
einde discussie
|
za apr 01, 2006 11:17 am |
Persoonlijk album
|
|
sbk racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 03, 2006 10:40 am Berichten: 119 Woonplaats: waterlandkerkje, zeeland
|
vette af1 man :)
_________________ |!|!|!|I Ð0n'T ÐRíVé FáSt I JúSt FlY L0W|!|!|!|
je bent pas een man alsje rossie eruit rijden kan
|
zo aug 20, 2006 11:26 am |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
eigenlijk heeft ie wel gelijk... lijkt me ook wel leuk dat het hier om alleen RV4 setups gaan.
|
zo aug 20, 2006 10:58 pm |
|
|
|