|
specifieke setup in gedachten ?
Auteur |
Bericht |
apriliarsking
ApriliaForum Member
|
 Re: specifieke setup in gedachten ?
setup welk ik nu op het oog heb : 70 cc athena 20mm delor'tho orginele kruk, orginele filter (of Power) yasuni hmr 2 of joly moto uitlaat
|
ma dec 14, 2009 6:50 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Lijkt me een prima setupje, weet niet of die originele kruk een goed idee is maar denk dat hij het wel houdt, en ik zou je originele filter houden! Yasuni HMR/2 lijkt me ook goed.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
ma dec 14, 2009 6:53 pm |
|
 |
2SLOW4ME
ApriliaForum Member
|
hmr2 is goed, jolly moto is leuk als je met geld wil smijten. heb hem zelf op mn gpr met een DR. wheelys zijn geen probleem. orginele krukas zou ik wel even vervangen dan.. die vind het volgensmij niet zo fijn. en als je er achter komt dat het eigelijk toch niet kan is het al te laat, want kan kun je naast een nieuwe krukas ook meteen een nieuwe cilinder scoren.
|
ma dec 14, 2009 7:52 pm |
|
 |
apriliarsking
ApriliaForum Member
|
hmr2 zal het zijn dus :) topic kan close  bedankt 
|
ma dec 14, 2009 9:24 pm |
|
 |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
//close
ma dec 14, 2009 10:35 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|