HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za jan 18, 2025 9:48 pm

Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 beste vertanding 70cc 
Auteur Bericht
johntzr
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Antwoord met een citaat
Bericht 
Citaat:
W poort is een koppel cil. geen toerenbeuker en naar mijn weten ook geen hoge snelheden cil en origineel al helemaal nie echt.

maar die van mij is wel wat bewerkt hoor ;)

do dec 08, 2005 7:58 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
johntzr
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Citaat:
idkit: En de mk platen zijn hetzelfde als de ori adige platen en malossi veren ipv van mk veren net of dat wat uitmaakt. beter haal je 5 plaats

ik ken ook mensen met een dikke pro race setup en die hebben dan mk pro race platen en mallossi veren maar slippen doet tie niet

do dec 08, 2005 8:12 pm
RS_Patrick
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 3
Antwoord met een citaat
Bericht 
ligt ook erg aan de olie die je gebruikt of hij slipt of niet, had een keertje andere olie er in gegooit omdat ze de olie die ik normaal gebruik niet haden.
koppeling voelde gelijk minder lekker aan en begon te slippen. olie er uitgehaalt en ergens anders de olie gehaalt die ik normaal gebruik gehaalt (Shell Advance Ultra 4T vol syntetische motorfiets versnelingsbak olie 10w40 speciaal voor natte koppeling) die andere meuk was semi syntetische 10w40 versnelingsbak olie. zou zeggen dat het niet veel uit zo moeten maken maar dat doet het dus wel.
als je koppeling gewoon blijft slippen dan kun je beter een paar ringetjes onder de veertjes leggen, hoor van 2 mensen al dat ombouwen naar 5 plaats koppeling ook niet alles is. je verliest een hoop controle over de koppeling, je kan niet goed meer met een slippende koppeling weg rijden en zo.

maar weer trug naar het Topic, 15 tands voor monteren en dan ben je klaar, heb ik er ook op zitten nu.

do dec 08, 2005 8:44 pm
Fast-Rider
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
johntzr schreef:
Citaat:
idkit: En de mk platen zijn hetzelfde als de ori adige platen en malossi veren ipv van mk veren net of dat wat uitmaakt. beter haal je 5 plaats

ik ken ook mensen met een dikke pro race setup en die hebben dan mk pro race platen en mallossi veren maar slippen doet tie niet

Ligt er aan hoe nieuw ze zijn. want lang meegaan doen ze niet.

En wat bewerkt. da zal nog nie genoeg zijn. het is gewoon geen toerenbeuker. en hij zal bewerkt zijn op koppel als je maar 11 k rpm kan draaien

Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.

do dec 08, 2005 9:16 pm
Profiel
johntzr
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
de vorige eigenaar zou er snelheden van 130 mee hebben gehaald met de auto gemeten met 24mm carb en yasuni hmr en hpi

do dec 08, 2005 9:39 pm
Antwoord op onderwerp   [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2