HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za jan 18, 2025 9:48 pm

Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 rs power 
Auteur Bericht
Eamonn
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
hoewerkt dat trouwens precies met gasnaald afstelling? teveel benzine is gasnaald indraaien?

ma okt 10, 2005 9:25 pm
Profiel WWW
johie
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
je gasnaald gaat over je 1/2 - 3/4 gas, alsie daar dus te weinig benzine krijgt zet je hem een stukje omhoog zodattie meer krijgt.
heeft er iemand een antwoord op mijn vraag van de vorige post :{}:

di okt 11, 2005 5:19 pm
Profiel
johie
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
ik rij nu al een tijdje afgestelt en wel. er is een 100 sproeier ingekomen en de gasnaald staat helemaal naar beneden. maar ik wil nu toch nog wat meer resultaat. gisteren ging ik ff kijken hoe snel ik nu was en het mag dus wel wat sneller vind ik. ik deed een stuk van 150m dus sprintje zegmaar en toen zat ik op 50-55 ofzo. me brommer loopt 105 nu @ 12000 toeren ik ben op de 100 in 30 sec dat moet toch sneller kunnen of niet? ik ga me cilinder waarschijnlijk tunen want dan kan ik toch een andere powerband krijgen. zodatie sneller optrekt. ik kan hem ook zwaarder vertanden want hij draait nog overtoeren maar dan trek ik nog trager op :!:
verder is de setup:
-74 top performance
-gianellie uitlaat
-21 dellorto, malosie pwrfilter
-std membraan en std krukas

nu wil ik er niet al me spaargeld voor uitrekken maar iets leuks mag wel. nu zag ik zoon metrakit pro race cdi staan. is dat wat?( ik kon er op het forum geen info over vinden) en als ik een malossie VL6 membraan neem maakt dat wat uit voor de prestaties? onderdelen kosten veel geld en tunen kost niks(mits je het goed doet) :00: wat is een goede keus?

za okt 22, 2005 9:57 am
Profiel
supervaags
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 2
Antwoord met een citaat
Bericht 
moet je kijken hoeveel geld je te besteden hebt, als je hem tuned kun je hem niet meer in originele staat terug brengen.. en als je het verkeerd doet heb je helemaal een probleem :D:

za okt 22, 2005 12:20 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
johie
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
ik ga ook niet aan de carters zitten, enkel de cilinder was ik van plan.

za okt 22, 2005 12:53 pm
Profiel
johie
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
me rs rijd nog steeds niet helemaal zoals ik het wil hebben. maar nu bedenk ik net opeens dat ik de fout in ben gegaan met me squish. ik heb namelijk een deckheigt van 1,1 en me kop heeft ook nog een squishrand. hoeveel weet ik zo even niet. maar heeft je compressie en squish ook te maken met je sproeierafstelling? want me brommer rijd nu goed in hoge toeren maar stottert in lage toeren. ook is me gasreactie niet de beste. en hij stottert verschrikkelijk bij volgas optrekken in ze 1. als ik me cil nu laat afdraaien dan krijg ik zowieso meer power maar kan ik hem dan ook beter afgesteld krijgen onderin? of moet ik dan een gasnaald dunner nemen want me gasnaald hangt nu helemaal onderin.

setup:
75cc zwarte top
gianellie uitlaat
dellorto 21mm malossie pwr filter (spr 100)
13-40

do nov 03, 2005 3:10 pm
Profiel
johie
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
bedankt voor de snelle reacties ;) maareh ik moet gewoon een sproeiertje lager gaan denk ik. en kan iemand mij vertellen wat het kost om je cil af te laten draaien. en als ik me squish van 2mm naar 0,8 zet dan krijg ik toch meer power??

vr nov 04, 2005 2:00 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3