Auteur |
Bericht |
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
het kan wel zo zijn vuile luchtfilter, maar zoals APRILIArsJELLE al zegt, is dat hier niet het geval
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
ma okt 31, 2005 12:42 am |
|
|
RS-Jurrien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di nov 09, 2004 6:37 pm Berichten: 490 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Huizen
|
Vuile carburateur? had ik laatst ook.. dan pruttelt en stottert hij ook als een gek... (als het zo is.. even met perslucht door spuiten)
_________________ RS50 - Melandri 2001 - # 33
___________________ Golf III GTI 8V
ma okt 31, 2005 3:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
FleXer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 03, 2004 1:02 pm Berichten: 85 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Nigtevecht
|
als ie loopt...trekt die dan nog zo als vroeger of heeft ie ook veel mider kracht?
_________________ ..Mn rs: http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=3773 ..
|
ma okt 31, 2005 3:45 pm |
|
|
Ferran
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 13, 2005 9:27 pm Berichten: 148 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Maarssen
|
ik las dat je alles nieuw op je brommer heb gezet dus groot kans dat het valse lucht is, misschien iets verkeerd gemonteerd ofzow of een pakking dubbel,
dit kun je het makkelijkste testen als je brommer stationair loopt, je spuit dan eerst met een bus deo axe ofzow op de cilinder, als je brommer dan uitvalt of in toeren gaat oplopen dan heb je valse lucht bij de cilinder en dan moet je m ff demonteren en daarna weer ff goed monteren met nieuwe pakkingen,
gebeurt er helemaal niks dan spuit je bij je spruitstuk, gaat ie hier in toeren oplopen of uitvallen dan geldt t zelfde als voor de cilinder gebeurt er niks dan spuit je deo op de carb maar wel zorgen dat je niet in het luchtfilter spuit, gewoon aan de voorkant van de carb spuiten
mocht ie nu geen valse lucht hebben dan zou ik tog ff naar de afstelling kijken of je die wel goed hebt
ma okt 31, 2005 3:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
APRILIArsJELLE
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 05, 2005 8:26 pm Berichten: 163 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Boskoop
|
ik denk zelf wel dat het de afstelling is want alles zit wel goed aangedraaid enzo en de binnekant van me demper is ook helemaal nat van de benzine...
lijkt mij dat hij dan een beetje te rijk staat afgesteld.
ik heb nu een sproeier 96 dus van hoeveel tot hoeveel zal ik nu ong moeten kopen?
iets van 86 tot 92
|
ma okt 31, 2005 4:55 pm |
Persoonlijk album
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
wat was je setup ook alweer?
|
ma okt 31, 2005 5:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
APRILIArsJELLE
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 05, 2005 8:26 pm Berichten: 163 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Boskoop
|
gila 70
20mm
gianelli uitlaat
doppler krukasje
doppler spruit(20mm vogesmij)
binnekort ook doppler luchtfilter
|
ma okt 31, 2005 5:08 pm |
Persoonlijk album
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
APRILIArsJELLE schreef: gila 70 20mm gianelli uitlaat doppler krukasje doppler spruit(20mm vogesmij) binnekort ook doppler luchtfilter
iets van 84 of in die buurt moet goed zijn...
|
ma okt 31, 2005 5:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
Charley
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 12, 2005 12:23 pm Berichten: 129 Afbeeldingen: 10 Woonplaats: Amsterdam
|
lagel schreef: het kan wel zo zijn vuile luchtfilter, maar zoals APRILIArsJELLE al zegt, is dat hier niet het geval
Ok ik zeg nog ff bij die van mij zag je niks zag er keurig uit allemaal ik maar denken dat de carubatuer verkeerd stond afgesteld nou dus ik een keer voor de grap zonder luchtfilter rijden hij pruttelde helemaal niet meer, dus ik die filter er weer op douwen nou toen pruttelde die weer. Dus S'avonds schoongemaakt met warm water en zeep enzo. Drogen en hij reed weer als een zonnetje.
Maar kijk Jelle van buiten zie je niks aan de filter en aan de spons ook niet pas als je hem schoonmaakt.
Dus rijd s een rondje zonder luchtfilter
_________________ af1, derbi GPR
|
ma okt 31, 2005 5:13 pm |
Persoonlijk album
|
|
APRILIArsJELLE
ApriliaForum Member
|
nou ik rij nu met alleen die spons op me carb met een elastiekje
maar ik zal het eens proberen!
|
ma okt 31, 2005 5:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
Spons op je carb met elastiek? Mijn god
Dan gebruik je ook maar een klein stukje van je spons en kan er minder makkelijk lucht door denk ik.
|
ma okt 31, 2005 7:30 pm |
Persoonlijk album
|
|
Charley
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 12, 2005 12:23 pm Berichten: 129 Afbeeldingen: 10 Woonplaats: Amsterdam
|
echt he tijd dat je een powerfilter aanschaft maakt ook een mooi geluidje waneer ga je zonder luchtfilter karren?
|
ma okt 31, 2005 7:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
APRILIArsJELLE
ApriliaForum Member
|
al gerede zonder luchtfilter maar ging helemaal niet goed
als ik dan gas geef verzuipt die helemaal
zonder gas te geve kan ik hem nog net aan aanhouwe.
maar ik heb al paar kleinere sproeiertjes besteld en mooi luchtfiltertje en ook maar glijk handvatjes en bougiedop met kabel.
ohja en nog paar gratis catalogese:P
altijd leuk
maar met alleen de spons ging dus nog beter als zonder
|
ma okt 31, 2005 8:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
Charley
ApriliaForum Member
|
ok mischien krijgt ie gewoon zelfs met spons te veel lucht in vergelijking met benzine ofzo, naja we zullen het wel zien als je dat nieuwe spul heb gemonteerd
|
ma okt 31, 2005 9:06 pm |
Persoonlijk album
|
|
APRILIArsJELLE
ApriliaForum Member
|
ja daarom
maar ik vond het wel gek want had er namelijk eerst al op gereden en toen trok die ook helemaal niet lekker door enzo
hij kwam onwijs langzaam in toeren
|
ma okt 31, 2005 11:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
|