Auteur |
Bericht |
Performa
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 09, 2007 4:17 pm Berichten: 44 Woonplaats: Apeldoorn
|
BuxirS schreef: Is per set-up verschillend. Vergelijk prijzen eens op bijvoorbeeld opvoeren.nl Wel alles goed afgesteld na aanpassen? ik heb die man laten afstellen hijs zelf een aprillia dealer en monteur maja dankje ik zal zometeen ff op die site kijken ben zo terug 10-15 min.
|
do jun 12, 2008 3:00 pm |
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Dan zal 't vast wel goed zitten.
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
do jun 12, 2008 3:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
Performa
ApriliaForum Member
|
BuxirS schreef: Dan zal 't vast wel goed zitten. oke ben er weer eehm dus wat is de weisheid een nieuwe cilinder kopen ? en nog 1 kleine ding mijn koppeling schakeld iritant dus ik moet een nieuwe koppeling hebben aleen mijn vraag is moet ik een kompleete koppeling set kopen of aleen die schijfen en die koppeling huis ?
|
do jun 12, 2008 3:52 pm |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
ten eerste, jou rs chesterfield kan niet uit 1999 zijn. en je hebt dus een nieuwe carb. stel die eens goed af i.pv. kopen, eronder hangen, en gewoon verder rijden. is je nieuwe carb ook 18mm? net als die andere? of is het een ander type? en als je meer toeren wil maken dan kan je dus nog kijken voor een hoogtoerige cilinder aangezien je al een arrow uitlaat hebt. voor hoogtoerige cilinders kan je kijken in het cilinder topic. maar zoiets als new west e.d. raad ik je dus niet aan. pak een fatsoenlijke cilinder.
do jun 12, 2008 5:30 pm |
Persoonlijk album
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
chesterfield is gemaakt van 1996-1998, 1999 op de weg gekomen kan wél dat het gewoon een overjarig model was...
koop gewoon een Giladroni cilinder, daarbij heb je gewoon de zekerheid dat hij het lang blijft doen (ik ga er dan vanuit dat je een AM5/6 blok hebt )
let op ; er is een snelle versie en een langzame versie
do jun 12, 2008 5:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
alleen de platen... Probeer eerst eens bij te stellen.
Idd geen '99.
En kom je er uit met cilinder zoeken?
Is AM5 toch?
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
do jun 12, 2008 5:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
ja, maar in sommige gevallen hebben ze zelfs al een am6... heel zeldzaam dat wel
do jun 12, 2008 5:38 pm |
Persoonlijk album
|
|
Performa
ApriliaForum Member
|
RS 746 schreef: ten eerste, jou rs chesterfield kan niet uit 1999 zijn. en je hebt dus een nieuwe carb. stel die eens goed af i.pv. kopen, eronder hangen, en gewoon verder rijden. is je nieuwe carb ook 18mm? net als die andere? of is het een ander type? en als je meer toeren wil maken dan kan je dus nog kijken voor een hoogtoerige cilinder aangezien je al een arrow uitlaat hebt. voor hoogtoerige cilinders kan je kijken in het cilinder topic. maar zoiets als new west e.d. raad ik je dus niet aan. pak een fatsoenlijke cilinder. eehm op de papieren stat 1999 en het is een 19mm t is een am5 :) wat bedoel je met en fatsoenlijk cilinder naam ?
|
do jun 12, 2008 6:15 pm |
|
|
Performa
ApriliaForum Member
|
BuxirS schreef: alleen de platen... Probeer eerst eens bij te stellen.
Idd geen '99. En kom je er uit met cilinder zoeken? Is AM5 toch? ik heb zo nog een beetje gekeken ma ik kan niet kiezen of weten welke ik moet nemen ;D
|
do jun 12, 2008 6:15 pm |
|
|
Performa
ApriliaForum Member
|
Itakura schreef: chesterfield is gemaakt van 1996-1998, 1999 op de weg gekomen kan wél dat het gewoon een overjarig model was... koop gewoon een Giladroni cilinder, daarbij heb je gewoon de zekerheid dat hij het lang blijft doen (ik ga er dan vanuit dat je een AM5/6 blok hebt ) let op ; er is een snelle versie en een langzame versie hmm heb je enig idee wat de prijs er van is ?:) tis een am5 :)
|
do jun 12, 2008 6:16 pm |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
maar heb jij niet al een gilardoni 1 (staat op de voet van je cilinder)
met die arrow moet je veel meer rpm draaien, met gianelli ga ik vlot over de 11K (en dat op een rs die is begrensd op 70), ik draai dus ruim 11K in 2de
arrow en gianelli is hetzelfde btw :)
en dealers zeggen zoveel, is niet eens gezegd dattie goed is afgesteld hé :)
do jun 12, 2008 6:27 pm |
Persoonlijk album
|
|
Performa
ApriliaForum Member
|
*Thomas* schreef: maar heb jij niet al een gilardoni 1 (staat op de voet van je cilinder) met die arrow moet je veel meer rpm draaien, met gianelli ga ik vlot over de 11K (en dat op een rs die is begrensd op 70), ik draai dus ruim 11K in 2de arrow en gianelli is hetzelfde btw :) en dealers zeggen zoveel, is niet eens gezegd dattie goed is afgesteld hé :) hmm ja je hebt gelijk in zn 1-2--3 wiltie nog wel aardig snel op de 11 komen maar niet echt meer dan maakte zon raar geluid wat niet echt super klinkt ik heb geen idee of het 1 of 2 is ben nu op werk :) ff ondertussen beetje help vrage :) als ik thuis ben is het rond12 uur dan kan ik wel probeere met licht ff te kijken
|
do jun 12, 2008 6:40 pm |
|
|
|