Nieuwe Metrakit gekocht maar loopt maar 30
Nou wat er al dus in het topic naam staat er zit denk ik iets van een prop in maar ik weet niet hoe ik die eruit moet halen gewoon met geweld of is er een betere manier want er zit een ring met maar een klein gaatje vlakbij de clinder maar bij de demper zit er ook maar een klein gaatje
Geregistreerd: do maart 01, 2007 9:32 am Berichten: 258 Woonplaats: Siebengewald
gewoon met geweld, ik haal ze er altijd uit met de hamer, een oude schroevendraaier en een tang, alleen als er echt geen beweging in te krijgen is komt de dremel ff helpen
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
Laspunten kan je meestal vrij makkelijk lostikken. Gewoon de ring verder naar binnen slaan eigenlijk, dan zit ie op een gegeven moment los en kan je um eruit halen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 38 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum