Auteur |
Bericht |
pep
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr dec 03, 2004 9:40 pm Berichten: 1 Woonplaats: Dedemsvaart
|
uitlaat turbokit dos salidas
ik heb op opvoeren.nl een mooie uitlaat gezien
maar ik weet niet of die goed presteerd of een mooi geluid heeft..
weet iemand van jullie dat misschien??
Bijlagen:
uitlaat turbokit.jpg [ 78.06 KiB | 5359 keer bekeken ]
|
vr dec 03, 2004 9:46 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
GEIL nog nooit gezien goed prestreren zal die niet.... this een twinner
|
za dec 04, 2004 11:01 am |
|
|
JamMasterG
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 19, 2004 2:21 pm Berichten: 154 Woonplaats: Drunen
|
heeej, das toeval... ik ben ook benieuwd naar de specs / prestatie`s geluid van die uitlaat, vond `m namelijk ook heel er mooi...
heb dit ook al gevraagd op aprilia2000.com in DIT topic ( onderaan ) houd het eens in de gaten zou ik zeggen...
iedereen die info heeft over deze pijp, laat `t weten... kwaliteit, performance, geluid, looks, onderhoud, hoogtoerig of laagtoerig... zeg `t maar
Greetz JMG
_________________ Aprilia RS50 `04 Pogiali Black Edition :-)
Official Forum Zeikerd
pics: klik hier
|
za dec 04, 2004 2:30 pm |
|
|
Bullet
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 01, 2003 7:37 pm Berichten: 223 Afbeeldingen: 45 Woonplaats: Almere
|
JamMasterG schreef: heeej, das toeval... ik ben ook benieuwd naar de specs / prestatie`s geluid van die uitlaat, vond `m namelijk ook heel er mooi... heb dit ook al gevraagd op aprilia2000.com in DIT topic ( onderaan ) houd het eens in de gaten zou ik zeggen... iedereen die info heeft over deze pijp, laat `t weten... kwaliteit, performance, geluid, looks, onderhoud, hoogtoerig of laagtoerig... zeg `t maar Greetz JMG
kwaliteit: mja wel aardig
performance: een beetje bagger, expansie is gewoon slecht opgebouwed.
geluid: tja normaal, te vergelijken met een ninja twinner
onderhoud: mja gewoon goed onderhouden (als de chroom type hebt)
en hij is aardig laagtoerig (een beetje te vergelijken met std uitlaat)
het is de meeste gebruikte uitlaat in spanje en frankrijk.
_________________ B.T. [Bullet Tuning]
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=2676&start=0
|
za dec 04, 2004 4:24 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
ik vind hem lief
|
za dec 04, 2004 5:32 pm |
|
|
JamMasterG
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 19, 2004 2:21 pm Berichten: 154 Woonplaats: Drunen
|
ik vind `m ook lief... ik hoor alleen wel zwaar slechte verhalen over bestellen bij opvoeren.nl ... na de shit die ik gehoord / gelezen heb ga ik daar dus mooi niks bestellen...
@ Bullet, je weet wat van die uitlaat, betekend dus dat je er een hebt, iemand kent die er een heeft of er ooit en gezien hebt... als het een van de eerste 2 is, zou je eens kunnen kijken waar die persoon ( of jijzelf dus ) `m vandaan heeft ??? bij andere grote brommerparts sites staat ie namelijk nergens...
Greetz JMG
_________________ Aprilia RS50 `04 Pogiali Black Edition :-)
Official Forum Zeikerd
pics: klik hier
|
za dec 04, 2004 6:09 pm |
|
|
Bullet
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 01, 2003 7:37 pm Berichten: 223 Afbeeldingen: 45 Woonplaats: Almere
|
yep maatje van me heeft hem gekocht toen ie op vakantie was in frankrijk.
maarja opvoeren.nl is wel aardig te vertrouwen hoor, heb al een keer een hpi2004 bij hun besteld.
ging gewoon perfect
_________________ B.T. [Bullet Tuning]
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=2676&start=0
|
za dec 04, 2004 6:31 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
kep ook zeer kutte ervaring met opvoeren.nl service is gewoon bagger.... als der BV iets verkeert gelevert is ligt het OPEENS niet aan hun
|
zo dec 05, 2004 1:43 pm |
|
|
apriliarsbladel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 20, 2004 11:29 pm Berichten: 42 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: omg.eindhoven
|
JamMasterG schreef: ik vind `m ook lief... ik hoor alleen wel zwaar slechte verhalen over bestellen bij opvoeren.nl ... na de shit die ik gehoord / gelezen heb ga ik daar dus mooi niks bestellen...
nou ik ben toch tevreden over opvoeren.nl ik heb 2 dinge besteld en binnen 2 dagen had ik het binnen kan aan mij ligge zal er wel mee t maken hebbe op voorraad of nie he
|
ma dec 20, 2004 11:13 pm |
Persoonlijk album
|
|
gpr_freak
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 07, 2004 10:17 pm Berichten: 13 Woonplaats: Massemen(Gent)
|
die uitlaat is btw kut in prestaties naar het schijnt (slechter dan de gemiddelde twinner), er was vandaag op derbiforum ook een vraag over
|
ma dec 20, 2004 11:16 pm |
|
|
|