|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Am6 blok splitsen / lager los maken
Auteur |
Bericht |
Leviathan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 09, 2006 8:21 pm Berichten: 329 Woonplaats: Oudenbosch
|
Am6 blok splitsen / lager los maken
Ik heb nog een blok leggen dat gesplitst moet worden alleen de lager zit nogal vast op de krukas waardoor blok niet gesplitst krijg alleen hoe ken je die lager goed warm maken?
_________________ Niets
|
ma sep 25, 2006 4:54 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Aan de voorkant kun je op 1 plek beetje wrikken met een schroeven draaier. Meestal moet het carter dan wel loskomen hoor.. Bij mij bleven lagers ook aan de as zitten maar dat maakte verder niet uit. Succes
_________________ Thom'z BeunBaas
|
ma sep 25, 2006 4:56 pm |
|
|
Leviathan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 09, 2006 8:21 pm Berichten: 329 Woonplaats: Oudenbosch
|
petertzr schreef: Aan de voorkant kun je op 1 plek beetje wrikken met een schroeven draaier. Meestal moet het carter dan wel loskomen hoor.. Bij mij bleven lagers ook aan de as zitten maar dat maakte verder niet uit. Succes Weet ik maar hij zit echt super vast
_________________ Niets
|
ma sep 25, 2006 5:05 pm |
|
|
danlen
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 14, 2005 6:01 pm Berichten: 645 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Staphorst
|
moer op de ontsteking kant draaien , en daar op slaan , moet ie vanzelf los komen
_________________ Hola , Como Estas ?
|
ma sep 25, 2006 5:12 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
en dan met beleid erop tikken ja!! als je andere krukas neemt en deze weg gooit erop slaan....
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
do sep 28, 2006 4:35 pm |
|
|
danlen
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 14, 2005 6:01 pm Berichten: 645 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Staphorst
|
heb ik ff een vraag voormezelf , als je er weer een nieuwe krukas indoet , moet je de nieuwe lagers in de cartes , of eerst om de krukas ?
_________________ Hola , Como Estas ?
|
do sep 28, 2006 11:33 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
krukas in vriezer, lagers erom, vervolgens krukas + lagers in vriezer, carters opstoken en dan valtie dr zo in
_________________ Thom'z BeunBaas
|
vr sep 29, 2006 10:48 am |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|