Geregistreerd: za dec 22, 2007 10:11 pm Berichten: 10 Woonplaats: s-Gravenhage
Kabelboom verwijderen. Wel starten en licht.
Hallo,
Aangezien mijn hele electra het niet meer doet wou ik me kabelboom eraf trekken en alleen de bobine en de lichtkabel vanaf het blok houden. Het word toch een streetfighter dus kabels zijn niet zo mooi. Wie kan me tips geven over waar ik de kabels moet trekken en waar uit de blok ze komen en of ik het wel zomaar kan doen?
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
het is wel mogelijk maar ik vind het niet echt een slim idee
wil je de tellers eraf slopen? heb je geen claxon nodig? olielampje niet belangrijk? temperatuurmeter? neutraallicht? knipperlichten? remlicht? elektrisch starten?
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
er komen 4 draden uit je blok (+1 draad van je neutraalschakelaar maar die gebruik je niet).
rood, wit en groen gaan direct naar je cdi/bobine. Dit is alles om de brommer te laten rijden. Wil je de brommer ook nog uit kunnen zetten dan moet de stop aansluiting van je cdi via een schakelaar of contactslot naar de massa.
Voor je licht heb je de gele draad nodig. Hierop zou je direct lampen aan kunnen sluiten. Echter heb je een spanningsregelaar nodig anders branden je lampjes door.
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat het nog minder werk is om je huidige problemen op te lossen dan bovenstaande stappen. Want hoe dan ook krijg je toch weer een eenvoudige kabelboom op je brommer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum