Ik ben in het bezit van een aprilia rs om 1998 met am6 blok,
ik ging vandaag ff me carb schoonmaken en een choke monteren,
nou zet ik alles weer in elkaar zoals het hoort ( ook de net gespote kontkap en linker y stuk gemonteerd )
meer niet,
ga ik rijden doet nix het meer van de verlichting alleen branden m'n achterknippers ( voor heb ik ze niet ) tegelijk zachtjes.
mss hulpzaam ( de choke kabel loopt boven de koplamp langs van rechts naar links.
ik snap hier nix van.
nou ben ik net ff wezen rijden doet ineens m'n achterlicht ( of remlicht ) het weer, maar aan de voorkant nog steeds niets en die knipperlichten blijven maar branden.
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
controleer je gele draad eens die vanaf je blok langs je cdi naar je spanningregelaar loopt. (alu blokje bij balhoofd met 3 aansluitingen). Zal wel gewoon ergens een stekkertje los liggen aangezien je daar in de buurt bezig geweest bent.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum