|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
100%SuperMoto
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 27, 2007 6:56 pm Berichten: 138 Woonplaats: Nieuw-Lekkerland
|
Elektrische problemen
hallo,
ik bezit derbi gpr50 nude uit 2005.
het probleem is dat ik een keer in zijn versnelling(met koppeling) elektrisch wilde starten, toen schoot hij een stukje vooruit. daarna zetten ik hem in zijn vrij en probeerde het nogeens.
nu draaide de startmoter wel mar kwam hij nniet meer naar buiten om het vliegwiel mee te nemen.
de teller doet ook raar, als ik elektrisch probeer te starten laat hij een code zien: 5 1.3 en dan 'start' hij opnieuw op.
kunnen jullie vast stellen wat het probleem is?
alvast bedankt.
m.v.g kevin
_________________ Always sideways... GPR Nude *Senda*
|
wo jun 27, 2007 7:05 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
meet de spanning over de accu eens tijden het starten.
Ik krijg het idee dat je accu te zwak is.
|
wo jun 27, 2007 10:09 pm |
Persoonlijk album
|
|
100%SuperMoto
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 27, 2007 6:56 pm Berichten: 138 Woonplaats: Nieuw-Lekkerland
|
Het was ineens, ik heb hem een tijd lang elektrisch gestart en kappte ineens ermee. het zou best kunnen dat de acuu te zwak is maar daar moet ik nog naar kijke.
_________________ Always sideways... GPR Nude *Senda*
|
zo jul 01, 2007 5:39 pm |
|
|
Meonemium
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 18, 2007 10:37 pm Berichten: 1190 Afbeeldingen: 1
|
gaat dat maar is eerst ff doen he
_________________ Aprilia RS5O Chesterfield viewtopic.php?f=13&t=19704
|