|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Drekzz
ApriliaForum Member
|
Neondraad???
Hey mensen,
Toen ik mijn RS kocht zat er een achterlicht in (van een Aerox, zou hetzelfde zijn als RS geloof ik) met neondraad. Nou is hier denk ik al mee geprutst, want ik kom er niet uit. Dat draad gaat de lamp in, de lamp rond, komt op dezefde plek de lamp weer uit, en vervolgens worden de 2 uiteinden gewoon bij elkaar geknuot. Hoe krijg ik dit ooit aan het branden?
_________________ www.freewebs.com/suzuki_ts_50_x
www.freewebs.com/aprilia_rs_50
www.freewebs.com/calibra_freak
www.freewebs.com/aprilia_red_rose
www.freewebs.com/honda_mt_5
|
za apr 01, 2006 11:16 pm |
|
|
Drekzz
ApriliaForum Member
|
Niemand ook maar enig idee? Ik zit er nog steeds mee te klooien. Hoe kan ik nou 1 draadje aansluiten? Ik heb het hierboven verkeerd uitgelegd. De 1e kant van de kabel blijft in de lamp zitten. Er komt maar 1 kant van de kabel weer uit. Hoe sluit ik dit aan??
|
ma apr 03, 2006 4:48 pm |
|
|
kefke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 28, 2006 10:03 pm Berichten: 105 Woonplaats: Tongeren, Limburg, Belgiƫ
|
ik begrijp het niet echt...
foto's?
|
ma apr 03, 2006 5:08 pm |
|
|
Drekzz
ApriliaForum Member
|
Ik zal het nog eens uitleggen, want ik kan nu geen foto's maken. Het draad begint in de koplamp, en loopt langs de rand. Waar het beginpunt zit, zit een gaatje, en daar kan de draad nadat hij helemaal rond is geweest de lamp uit. Het beginpunt dat afgedopt is, zit dus nog in de lamp, en het eind komt er uit. Nou zit er aan het eind een splitsing van 1 naar 2 draadjes, en die zitten op een stekkertje gedrukt waar ik de andere kant dus niet van heb. Ik kan toch niet van 1 draad (+ of -) zomaar 2 draden maken alszijnde + en -??
|
ma apr 03, 2006 5:27 pm |
|
|
kefke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 28, 2006 10:03 pm Berichten: 105 Woonplaats: Tongeren, Limburg, Belgiƫ
|
ik weet het niet, maar het kan zijn dat de lamp dadelijk aan het frame van de brommer is verbonden wat dus de min is het het draadje wat uit komt de plus is
|
ma apr 03, 2006 5:38 pm |
|
|
Drekzz
ApriliaForum Member
|
close maar, problem solved!
|
za sep 02, 2006 6:25 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
oke
|
za sep 02, 2006 7:06 pm |
Persoonlijk album
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |