Geregistreerd: di mei 09, 2006 7:02 pm Berichten: 4 Woonplaats: zijtaart [NB]
kill switch aansluiten rx/mx
hallo,
ik heb een kill switch gekocht voor op mijn aprilia
maar nu had ik hem aan gesloten zoals ik hier gelezen had
een draad aan de rood/witte en een draad masse ( blauw )
en dan loopt hij met het koort eruit alsk de dop erin stop slaat hij af.
ik heb de draden al omgewisselt maar werkt nogsteets niet goed.
hoe kan ik dit verhelpen
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
naja dat werkt dus niet.
Het probleem is dat je killswitch net andersom werkt dan de ontsteking van je aprilia.
rood-wit kortsluiten naar massa betekend brommer uit. De killswitch is net andersom en daarom werkt het niet.
Is het niet mogelijk de killswitch aan te passen dat deze net andersom werkt? Of misschien een draadje verzetten op de killswitch. Heb je misschien een foto van het ding in detail.
Overigens heeft het anders aansluiten van de draden op je brommer geen zin en kan je hooguit vanalles slopen.
Geregistreerd: di mei 09, 2006 7:02 pm Berichten: 4 Woonplaats: zijtaart [NB]
ik heb vanmorgen de brommerboer gebelt.. deze zij dat er 2 verschillende kill switches waren. dus ikke hem weze omwisselen tegen zoon andere en nou werktie wel goed..
deze is een klein kasje waar een pinnetje aan vast zit. tussen het kasje en het pinnetje stop je een soort spietje wat aan je koort zit. gaat deze er tussen uit komt het pinnetje in het kastje en stoptie
ja je zit met die goed koope killswitch te klooien ( met het schakelaartje wat er binne in zit ) met een maak kontakt of een verbreek kontakt vandaar dat je vorige killswitch niet werkte
_________________ jongens ben zwaar dislectie s het is soms moeilijk te leezen maar aub geen lulige op merkingen bedank als vast
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum