Auteur |
Bericht |
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
brommer gaat niet uit met de sleutel.
een raar probleem,
als ik me brommer uitzet met de sleutel(wa je dus altijd doet lijkt me ) gaat tie niet uit maar blijft hij gewoon netjes lopen...
Ik heb nog niet geprobeerd om hem aan te duwen zonder sleutel.....
maar weten jullie wat het probleem is? want nu zet ik hem maar uit via de benzine kraan
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
di maart 07, 2006 5:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
HexSpammer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 27, 2005 6:11 pm Berichten: 1290 Woonplaats: Lelystad
|
Ik heb het wel vaker gezien op filmpjes, mensen die gewoon hun sleutel eruit kunnen halen en door blijven rijden, het lijkt mij dat er gewoon iets los zit of geen contact maakt (of juist wel natuurlijk)
|
di maart 07, 2006 5:51 pm |
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
ja.... het enige wat ik me kan voorstellen zijn de contactjes die op het spruitsuk zitten.
Dat zijn ook de enige draden die ik los heb gehad met het verwissellen van mn cillindere. maar die zitten allemaal wel op de goede plaats
en soms doet hij het wel soms weer niet echt vaag
|
di maart 07, 2006 5:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
Bram
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 02, 2005 11:51 am Berichten: 133 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Wijchen
|
en zit bij het contactslot onder geen draadje los, de rood/witte en de blauwe zorgen ervoor dat de motor afslaat(bij af1 ten minste). misschien dat het wel hetzelfde is.
|
di maart 07, 2006 6:05 pm |
|
|
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 25, 2005 2:09 pm Berichten: 435 Woonplaats: Boven-Leeuwen
|
HexSpammer schreef: Ik heb het wel vaker gezien op filmpjes, mensen die gewoon hun sleutel eruit kunnen halen en door blijven rijden, het lijkt mij dat er gewoon iets los zit of geen contact maakt (of juist wel natuurlijk)
dat je zonder sleutel kunt is rijden komt vaak door de raceontsteking (dacht ik)
_________________ The artist formaly known as Thomas
|
di maart 07, 2006 6:07 pm |
|
|
Indentikit2002
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 12, 2005 5:21 pm Berichten: 160 Woonplaats: Roosendaal
|
DeEnigeEchte schreef: HexSpammer schreef: Ik heb het wel vaker gezien op filmpjes, mensen die gewoon hun sleutel eruit kunnen halen en door blijven rijden, het lijkt mij dat er gewoon iets los zit of geen contact maakt (of juist wel natuurlijk) dat je zonder sleutel kunt is rijden komt vaak door de raceontsteking (dacht ik)
denk niet dat hij een binnerotor heeft
_________________ ik rij niet hard, ik vlieg laag
|
di maart 07, 2006 6:27 pm |
|
|
RS_Patrick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 01, 2005 8:01 am Berichten: 773 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Huizen
|
Massa probleem? gewoon wat oxidatie ergens?
lijkt me dat of dat je een draad breuk hebt ergens.
Controleer in iedergeval de rood witte draad op de CDi, slot en bij de losse steker onder de tank. ff door meten op die drie punten.
|
di maart 07, 2006 6:29 pm |
Persoonlijk album
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
move>>elektro
|
di maart 07, 2006 7:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
rain man
ApriliaForum Member
|
heb je nu een rubberen spruitstuk?, hij maakt daarom geen goed contact nu. Hij hoort orgineel op je blokbout net onder je spruitstuk te zitten, daar heeft ie rechtstreeks massa en dus bijna geen problemen.
|
di maart 07, 2006 7:25 pm |
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
|
heb een allu spruit stuk, het kan zijn dat het kan zijn dat hij de masse niet goed door geeft omdat het membraam er tussen zit
ik zal morgen even de massa ergens anders op zetten, de kappen zitten er toch nog niet op
dan horen jullie het wel
|
di maart 07, 2006 7:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
ik heb ook rubberen spruit, maar dat wi best wel, zolang ie maar goed contact maakt met (de geleidende) bout
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
di maart 07, 2006 8:07 pm |
|
|
RS_Patrick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 01, 2005 8:01 am Berichten: 773 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Huizen
|
Nollie schreef: heb een allu spruit stuk, het kan zijn dat het kan zijn dat hij de masse niet goed door geeft omdat het membraam er tussen zit ik zal morgen even de massa ergens anders op zetten, de kappen zitten er toch nog niet op dan horen jullie het wel
Massa gaat via het boutje, niet via het spruitstuk.
En het heeft niks met de draaden op je spruitstuk te maken, zouden die geen goede verbinding maken vonkt hij juist niet!
Jou probleem zit in de rood wite draad van de CDI naar het Contactslot.
|
di maart 07, 2006 8:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
Adri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2004 9:38 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Wieringerwerf
|
RS_Patrick schreef: Jou probleem zit in de rood wite draad van de CDI naar het Contactslot.
of je blauwe draad in je contact slot die even open schroeven en vast solderen
en je kan um ook uit laaten vallen in de versnelling gaat makkelijker
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
di maart 07, 2006 9:04 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
|
ja i know... ik zal alles even door meten
|
di maart 07, 2006 10:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
Dracu
ApriliaForum Member
|
Nollie schreef: ja i know... ik zal alles even door meten
ja, want meten is weten
|
di maart 07, 2006 10:45 pm |