Auteur |
Bericht |
Pimms
ApriliaForum Member
|
aprilia Red Rose
Hey,
Wie kan mij vertellen waarvoor de printplaat dient, die achter de linker chrome kap zit. Is dit origineel? Er zit ook een soort stuurslot op, maar geen sleutel !!!
Hoop dat iemand dit weet, van mijn Aprilia Red Rose.
Groet, Pim.
Bijlagen:
2012-07-11 13.35.21.jpg [ 244.93 KiB | 3896 keer bekeken ]
Laatst bijgewerkt door Pimms op wo jul 11, 2012 6:46 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
|
di jul 10, 2012 5:37 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Re: aprilia Red Rose
Uh, een printplaat op een red rose? Can't tell if trolling or I'm just stupid..... Heb je een foto? *inval* Is het geen zelfgebeunde begrenzer?
wo jul 11, 2012 8:51 am |
Persoonlijk album
|
|
Pimms
ApriliaForum Member
|
Hierbij een foto. Misschien is het inderdaad een zelf-gebeunde begrenzer. Wie weet hier raad mee? Grtz, Pim.
|
wo jul 11, 2012 6:48 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Ja ik zou eens gaan kijken waar de draden heen gaan en vandaan komen. Voor zover ik weet horen er verder geen printplaten op een brommer, en zeker niet zo'n oude, en dan al zeker niet onafgedekt...
wo jul 11, 2012 10:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
dit is echt heel apart in mijn ogen
wo jul 11, 2012 10:29 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Op elke brommer zit een printplaat voor de ontsteking.
Deze printplaat is veel te ingewikkeld voor een begrenzer. Voor een begrenzer heb je niet eens een printplaat nodig.
Neem eens een foto van de buitenkant?
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
wo jul 11, 2012 10:30 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
|
Ja oke, maar buiten dat. Dat zit in je bobine.
wo jul 11, 2012 10:36 pm |
Persoonlijk album
|
|
Pimms
ApriliaForum Member
|
marien schreef: Uh, een printplaat op een red rose? Can't tell if trolling or I'm just stupid..... Heb je een foto? *inval* Is het geen zelfgebeunde begrenzer? Kun je mij vertellen wat dit is? Een zelfgebeunde begrenzer, of wat? Hoop op antwoord. Grtz, Pim.
|
do jul 12, 2012 3:10 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
|
Het ziet er redelijk netjes gemaakt uit, en voor een begrenzer is hij inderdaad te gecompliceerd. Ik denk niet dat het origineel is, dan was het wel op de een of andere manier afgedekt. Zoals ik al zei: volg de draden eens, dan weet je waar het op aangesloten is, misschien word je daar wijzer van. Hoewel ik me niks anders kan bedenken waar je een printplaat voor nodig hebt op een brommer, afgezien van de onsteking. Of je hebt een Red Rose met ABS gescoord, maar dat lijkt me stug.
do jul 12, 2012 5:19 pm |
Persoonlijk album
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
Origineel zit er inderdaad geen enkele printplaat op een red-rose. In ieder geval zeker niet op deze manier en hooguit ingegoten in de cdi unit. Maar dan praten we over een printje van een paar cm groot.
Dit ziet er uit als een auto/motor alarm. Van die modellen waarbij alles in de sirene ingebouwd zit. (easyfit alarm bijvoorbeeld) De vorm van de printplaat doet dat in ieder geval vermoeden. Normaal horen die 2 printen boven elkaar te zitten zo lijkt het en dan past dat mooi in een sirene behuizing.
De staat van de printplaten is erg slecht. Overal zie ik vochtschade en oxidatie. Dus gewoon die troep eraf knippen en netjes van de kabelboom scheiden. Ik neem aan dat je er verder ook geen afstandbediening bij hebt dus heb je er zowieso niks aan verder.
|
za jul 14, 2012 10:23 am |
Persoonlijk album
|
|
marien
ApriliaForum Member
|
Wel even uitkijken voor de (origineel uitziende) stekkers dan, dat je niet per ongeluk je kabelboom sloopt.
za jul 14, 2012 11:06 am |
Persoonlijk album
|
|
|