Auteur |
Bericht |
Danielsr
ApriliaForum Member
|
Schakelaars verkeerd om?? Sr viper
He mensen,
Heb sinds afgelopen week een originele Sr Max Biaggi weten te bemachtigen, alleen zitten wat dingen verkeerd, als ik de knipperlichtschakelaar naar links doe gaat de knipper rechtsvoor knipperen en andersom ook. Als ik de lichtschakelaar uitzet gaat de verlichting branden en andersom ook uit dan?
Wat kan het probleem zijn? Accu zit wel goed aangesloten en volgens mij kunnen de stekkers maar op 1 manier geplaatst worden.
|
do jun 30, 2011 10:03 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Re: Schakelaars verkeerd om?? Sr viper
wissel je knipperlichtstekkers eens met elkaar om, en de stekkers van je lichtschakelaar ook en dan bedoel ik niet de plus met de min verwisselen.
vr jul 01, 2011 12:56 am |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Je knipperlichten zitten verkeerd om aangesloten (rechter lichten zitten op links, links op rechts). Stekkers zijn sowieso onderling uitwisselbaar, je knipperlichten van rechts zijn namelijk precies hetzelfde als die links voor zover ik weet.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
vr jul 01, 2011 1:55 am |
|
|
DaliasD
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 03, 2010 7:07 pm Berichten: 195 Woonplaats: nieuwleusen
|
maar normaal wordt er in de linkerhendel doorverbonden naar links of rechts. zit de lichtschakelaar aan/uit gewoon rechts ?
_________________ Luuk1488 schreef: Er moet toch wel een goeie rotor zijn met licht? Ja kan natuurliljk ook altijd nog een dynamo nemen tegen me wiel aan..
|
za jul 02, 2011 12:29 am |
|
|
Danielsr
ApriliaForum Member
|
Zo druk geweest met werken dus eigenlijk geen tijd gehad, ga er zo maar es aan beginnen.
Maar achter is exact hetzelfde als voor, links is rechts en rechts is links. Zal eens naar de stekker gaan kijken op de schakelaar, want het is hetzelfde met het licht, aan is uit en uit is aan.
|
ma jul 04, 2011 8:57 am |
|
|
RaliasR
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 01, 2009 10:46 pm Berichten: 404 Woonplaats: Nieuwleusen (Ov)
|
Misschien is de linkerhendel een keer open geweest (om te solderen?), waarna de verschillende schakelaars per abuis verkeerd om terug zijn gezet.
|
di jul 05, 2011 11:17 am |
|
|
Monterderb
ApriliaForum Member
|
|
vr jul 29, 2011 2:57 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
ellis123 schreef: Nu omhoog is centermost absoluut, de boeken beddy-tot ziens captivation. Het pret, het bond eerder, de vreeswensen. like a bosssssss
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
do aug 11, 2011 9:01 pm |
|
|
|