Begrenzer DMP / Power 1 aansluiten
Ik heb een variable begrenzer van Power 1, hij is dezelfde als de DMP. Het zwart moet op de massa, maar waar moet de rode op? (ik heb een aprilia rs 50 zie foto)
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
Re: Begrenzer DMP / Power 1 aansluiten
ik neem aan dat je er ook nog een schakelaar op wil? De rode moet aan de rode van je cdi/bobine. Gewoon erbij dus niks doorknippen oid. En de zwarte kan je dan via een schakelaar aan de massa maken.
Cebess bedankt voor de duidelijke uitleg. (en er zit al een schakelaartje op, maar die staat niet op de foto) Ik ga het vanavond of morgen eens uitproberen.
Het werkt perfect, het duurt 5-10 minuutjes om aan te sluiten en weg te bergen.(en af te stellen) Is een aanrader voor maar 16euro. Hij stottert ook niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 34 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum