|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
Knipperlichten
Even kort vraagje..
Ik ga de knipperlichten van mn motor eens vervangen voor wat mooiere.. Maar nu moet ik even beslissen, gewone bolletjes.. of LED?
Wat is handig? Wat is het felst? Wat reageert sneller (gaat dus sneller aan als ik het knopje omzet)?
En... als ik LED doe, heb ik dan een nieuw relais nodig?
Thnx!
wo apr 14, 2010 12:24 am |
|
|
ostjj
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 20, 2007 5:32 pm Berichten: 1145 Woonplaats: Merksem
|
Re: Knipperlichten
Hangt van type led knipper af of je een andere relais nodig hebt. Ik zou led doen, is feller, mooier en zal je motor een nog wat modernere look geven.
wo apr 14, 2010 12:27 am |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
volgens mij heb je ook gewoon zegmaar het led "lampje" los te koop wat je der net als een bolletje los in legt, en dan is het gewoon een iets feller, iets netter normaal lampje. nieuw relais is denk ik niet nodig.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
wo apr 14, 2010 12:28 am |
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
|
*Vincent* schreef: volgens mij heb je ook gewoon zegmaar het led "lampje" los te koop wat je der net als een bolletje los in legt, en dan is het gewoon een iets feller, iets netter normaal lampje. nieuw relais is denk ik niet nodig. Klopt. Maar ik wil ze sowieso helemaal vervangen. Deze zijn zo lelijk groot.
wo apr 14, 2010 12:55 am |
|
|
Thomas..
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jan 23, 2009 3:44 pm Berichten: 981 Woonplaats: Nederhemert
|
Gewoon nieuwe LED knippers kopen, nieuwe relais heb je nie nodig en het mooi aan LED vind ik dat ze feller en sneller knipperen.
_________________ Aprilia RS 125: viewtopic.php?f=37&t=16363 Yamaha TZR: http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... 30#p467730
|
wo apr 14, 2010 11:00 am |
|
|
Raphaël
ApriliaForum Member
|
Ok thnx Nu nog mooie vinden :+
wo apr 14, 2010 2:44 pm |
|
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
Als je ledjes monteerd kun je of een nieuw relais er aan hangen, of aan ieder kant een weerstand hangen. Als je niets doet gaan de ledjes (te) snel knipperen.
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
wo mei 05, 2010 10:02 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|