|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
sr2000 morini
ApriliaForum Member
|
CDI Aprilia sr morini LC
Hoi,
Ik ben bezig mijn scooter aan de praat te krijgen.
Hij start niet meer en ik vermoed dat het aan de cdi ligt. Als ik mijn contact aandraai dan hoor ik een zoemend geluid uit de cdi komen is dat normaal.
mvg michael
|
zo nov 22, 2009 8:04 pm |
|
|
bas_sx50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 29, 2008 1:37 pm Berichten: 972 Woonplaats: Den Haag
|
Re: CDI Aprilia sr morini LC
weer een topic dit is een schakelbrommer forum, je ken het beter ff op scooterfreaks vragen
zo nov 22, 2009 8:38 pm |
|
|
sr2000 morini
ApriliaForum Member
|
okee bedankt
|
zo nov 22, 2009 8:47 pm |
|
|
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Kerel we begrijpen dat je hulp nodig hebt, net zoals alle anderen. Maar zoals al gezegd, dit is een schakelbrommer forum, ga naar scooterfreaks.nl, en maak niet per dag 3 topics aan want dat is gewoon irritant. Veel succes met je scoot.
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
zo nov 22, 2009 8:55 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|