Auteur |
Bericht |
Rs-John
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 12, 2005 5:06 pm Berichten: 100 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Velserbroek
|
Op afstand starten
Is het duur om een afstand bediening voor me rs 50 intelaten bouwen.
Zodat je op afstand kan starten enzo, en lichten aan en uit?
Waar kan je dat laten doen?
|
ma dec 12, 2005 6:05 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
dealer
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
ma dec 12, 2005 7:19 pm |
|
|
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
ma dec 12, 2005 7:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
Delano
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo okt 26, 2005 8:29 pm Berichten: 176 Woonplaats: DEN HAAG!!
|
Re: Op afstand starten
Rs-John schreef: Is het duur om een afstand bediening voor me rs 50 intelaten bouwen. Zodat je op afstand kan starten enzo, en lichten aan en uit? Waar kan je dat laten doen?
bij een dealer en kost je zo rond de 200€ als je een goeie wil zit namelijk gelijk een alarm bij
|
ma dec 12, 2005 7:33 pm |
|
|
RS-Jurrien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di nov 09, 2004 6:37 pm Berichten: 490 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Huizen
|
alleen RS moet je mee oppassen.. want ja ik weet niet maar ik zet hem iig altijd in ze vrij maar sommige niet dus als je hem dan vanaf afstand start.. lijkt me niet echt goed.. bij tzr is het wel zo . alleen in je vrij kan je hem starten maar bij rs niet.. dus.. (alleen even ter informatie hoor )
_________________ RS50 - Melandri 2001 - # 33
___________________ Golf III GTI 8V
ma dec 12, 2005 7:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS_Patrick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 01, 2005 8:01 am Berichten: 773 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Huizen
|
LACHU, ik heb ze in de ronte zien gaan zo over de grond iemand die hem in zijn versnelling tikt voor de grap en jij hem dan op afstand starten. grapig man, voor al bij scooters zo leuk, elastiekje om het gas en een steen onder het achterwiel en dat ding vliegt in eens door de fiese stalling op school. was blij dat mijn brommer daar niet stond :)
|
ma dec 12, 2005 7:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
G-Force
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 18, 2005 10:06 pm Berichten: 284 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Baarn
|
Hehehe ik heb net zo'n alarmsysteempje met de 'op afstand starten' functie gekocht, moet hem nog inbouwen.
Is wel een goed punt, kijken of ik iets kan maken dat ie alleen start als ie in zn vrij staat
ma dec 12, 2005 8:30 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
idd. zodra ze weten dat je het hebt. en ze mogen je niet egt of gewoon om te kwallen ben je de sjaak en vliegt idd alles in de ronte en dan waarschijnlijk is niet alleen jou spul beschadigd.
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
ma dec 12, 2005 8:32 pm |
|
|
G-Force
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 18, 2005 10:06 pm Berichten: 284 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Baarn
|
Ik denk alleen schade aan die van mij, staat meestal wel op ketting en stuurslot, dus ver komt ie niet
ma dec 12, 2005 8:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
neej een ketting die ineen in je spaken slaat of iets is ook niet gezond hoor
|
ma dec 12, 2005 8:35 pm |
|
|
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
als je nou zo doet dat je kabels aan je neutraal lampje doet dat dat zeg maar brand dat die dan pas kan starten en als neutraal niet brand niet
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
di dec 13, 2005 7:50 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
er zit tog geen sleutel in het contact. en het contact staat niet aan
|
di dec 13, 2005 8:51 pm |
|
|
RS-Jurrien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di nov 09, 2004 6:37 pm Berichten: 490 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Huizen
|
daar heb je ook een punt.. en als je het zo maakt.. dat het gewoon aangaat .. dan hoeven ze alleen dat knopje te jatten.
_________________ RS50 - Melandri 2001 - # 33
___________________ Golf III GTI 8V
di dec 13, 2005 8:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
G-Force
ApriliaForum Member
|
Voor zover ik begrepen heb, hoeft die contactsleuten er nieteens in te zitten om weg te rijden met dat alarm ja...
Maar wat maakt het uit, ze kunnen je sleutel ook jatten.
Als ze die sleutel jatten kan je nog lachen, rijden ze weg, gebruik je die anti-hijack functie op die zender: motor uit, knippers en alarm aan
di dec 13, 2005 10:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
daar had ik het nie over. het was een reactie naar dennis aprilia driver.
En ja ze kunnen je sleutels jatten. Ze zouden ook een bom op je brommer kunnen planten?
Beste is dan dat je je aprilia weg doet dan kan die iig ook niet gejat worden. Maar daar ging het niet om volgens mij
|
di dec 13, 2005 10:22 pm |
|
|
|